ویتوریو پوزو را به کارلو آنچلوتی اهدا کرد

کد خبر : 1852392 |
16 فروردین 1401 ساعت 23:10 |
11.3 هزار بازدید |

10
نقطه نظر

کارلو آنچلوتی از سوی رسانه ایتالیایی توتو اسپورت به عنوان بهترین مربی سال 2022 انتخاب شد و جایزه ویتوریو پوزو را دریافت کرد.

ویتوریو پوزو را به کارلو آنچلوتی اهدا کرد

به گزارش “ورزش سه”، نشریه قدیمی و معتبر ایتالیایی توتو اسپورت جایزه بهترین مربی سال را به کارلو آنچلوتی، سرمربی موفق رئال مادرید اهدا کرد. این جایزه به افتخار ویتوریو پوزو، پسر طلایی اروپا نامگذاری شده است.

توتو اسپورت اعلام کرد که آنچلوتی با قهرمانی در لیگ قهرمانان، لالیگا، جام حذفی اسپانیا و سوپرکاپ اروپا در سال 2022 شکی باقی نگذاشت که بهترین مربی فوتبال اروپا در این فصل کسی جز او نبود.

سالی که برای کارلتو گذشت پر از رکوردهای جدید و افتخارات بزرگ بود. او به اولین مربی تاریخ فوتبال تبدیل شد که توانست در یک فصل چهار قهرمانی فوتبال اروپا را به دست آورد. آنچلوتی در گذشته اولین مربی بود که توانست قهرمانی در پنج لیگ معتبر این قاره را تجربه کند. کارلتو تاکنون در لیگ های اسپانیا، آلمان، فرانسه، انگلیس و ایتالیا قهرمان شده است.

جایزه ویتوریو پوزو که هر ساله توسط توتو اسپورت به بهترین مربی سال اروپا اعطا می‌شود، به یاد ویتوریو پوزو نامگذاری شده است، زیرا او سرمربی تیم اسطوره‌ای فوتبال ایتالیا بود که موفق به قهرمانی در جام جهانی شد. دو بار متوالی با لاجوردی در سال 1934 و در سال 1938 جام طلایی شد.

البته جایزه ویتوریو پوزو امسال تنها یک برنده نداشت و توتو اسپورت اعلام کرد که علاوه بر آنچلوتی، ژوزه مورینیو، سرمربی رم نیز این جایزه را دریافت کرده است. این رسانه معتقد است مورینیو تغییرات فوق العاده ای را در جالوروسی ایجاد کرده و پس از مدتی دوری از فوتبال، در مدیریت این تیم درخشان ظاهر شده است.

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما