هشت نکته از یک متخصص تور مسافرتی

اپراتور تور کانادایی Out Adventures گروه های دگرباشان جنسی را با علایق مختلف در سرتاسر جهان می پذیرد. هر آنچه که به دنبال آن هستید، Detours می‌تواند به رزرو گروه شما در یک سفر از پیش برنامه‌ریزی‌شده کمک کند یا آن را بر اساس علایق شما سفارشی کند. ما در حال حاضر روی یک راه حل رابط کار می کنیم تا اضافه کردن حمل و نقل عمومی را آسان تر کنیم – به احتمال زیاد در به روز رسانی اصلی بعدی ارائه می شود – و به طور فعال به دنبال یک پلت فرم داده حمل و نقل عمومی هستیم تا برنامه ریزی فعالیت ها و حمل و نقل را در یک زمان ممکن کند. برنامه اگر به دنبال آرامش هستید، آژانس های مسافرتی به گروه شما کمک می کنند تا سفرهای تفریحی با قایق بادبانی را در اطراف دریای مدیترانه ترتیب دهند. این برنامه‌ریز مسافرتی معتبر که در شیکاگو مستقر است، جایزه طلای Travvy Award 2016 را برای بهترین اپراتور تور همراه در رده LGBT و جوایز TripOut Gay Travel Awards در سال 2010 و جوایز دیگر دریافت کرد. سفر انحرافی همجنس گرایان تلاش مشترک دو عموزاده عاشق سفر و راهنمایان تور آنها برای کمک به تعطیلات همجنس گرایان برای برنامه ریزی سفرهای 8 تا 12 روزه به مقاصد اصلی دگرباشان جنسی است. Toto Tours که در شیکاگو نیز مستقر است، جایزه بهترین مجری تور دگرباشان جنسی را در جوایز سفر همجنس گرایان 2017 دریافت کرد.

تور و سفرهای نارنجی متعهد به پاسخگویی به نیازهای مشتریان خود در زمینه ایمنی، وقت شناسی منظم، قابلیت اطمینان، نگهداری، ادب و خدمات لذت بخش و مقرون به صرفه است و بهترین نتایج را برای رضایت مشتریان خود در بحبوحه محیط رقابتی سنگین به دست می آورد. با پشتیبانی عالی از تعمیر و نگهداری توسط کارگاه فناوری پیشرفته Orange Tours and Travels، هیچ سازشی در ایمنی، قابلیت اطمینان، راحتی و سفر در زمان وجود ندارد. همچنین به راحتی رنگ پس‌زمینه منوی کناری، رنگ قلم منوی کناری و رنگ قلم حالت شناور منوی کناری را تغییر دهید. همچنین، به راحتی رنگ پس‌زمینه ورودی جستجو را تغییر دهید. به راحتی رنگ پس زمینه هدر صفحه را با انتخابگر رنگ تغییر دهید. ما دیگر لیستی را به این صفحه اضافه نمی کنیم. من مسیرهای طولانی تری را انتخاب کردم اما او به اندازه کافی با مسیرها آشنا بود تا در صورت تمایل مسیرهای کوتاه تری را انجام دهد. مسیر در برخی نقاط می تواند بسیار لغزنده، باریک، شیب دار — یا همه موارد فوق باشد! دهرادون حدود 235 کیلومتر با دهلی فاصله دارد و می توان از طریق جاده، ریل و هوایی به آن رسید.

بازار مرکزی در شهر پایتخت، سانتیاگو را بگردید، جایی که می‌توانید آبگوشت مارماهی را امتحان کنید که الهام‌بخش قصیده پابلو نرودا برای caldillo de congrio است. شراب Carménère را در کشور گاوچران دره Colchagua میل کنید. و ناهار را با پیلار رودریگز، سفیر غذای شیلی بپزید. پایتخت ژاپن این اودیسه خصوصی با محوریت غذا را رزرو می‌کند که شامل مزه کردن ساکه در شهر قدیمی تاکایاما، چیدن برگ‌های چای در استان کیوتو، و یک دوره تصادف در آماده‌سازی رامن در اوزاکا است. با این اوصاف، زیرمجموعه رستوران‌های صنایع مسافرتی و گردشگری، علاوه بر رستوران‌های خانوادگی، غذاخوری‌ها، رستوران‌های لوکس و سایر غذاخوری‌ها، رستوران‌های فست فود و غذای آماده را نیز شامل می‌شود.

آژانس های مسافرتی و اپراتورهای تور نیز مجبور به بستن درهای خود شده اند. رم را لقمه به لقمه در یک تور خوشمزه با 10 مزه کشف کنید. از یک بازار شناور غیر توریستی در قلب بانکوک دیدن کنید، غذاهای خوشمزه را بچشید و یاد بگیرید که چگونه مانند محلی ها چانه بزنید – میزبان شما می تواند به شما نشان دهد که چگونه! بنابراین آیا با دانستن اینکه همه چیز از قبل هماهنگ شده است، یک تور با راهنما انجام دهید و یک سفر نسبتاً آرام داشته باشید، یا تصمیم می‌گیرید برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید – که می‌تواند ارزان‌تر باشد اما ترتیب دادن به زمان بیشتری نیاز دارد؟ مشاغل گردشگری سفر می توانند درآمد خوبی داشته باشند. می‌توانید اتاقی را با مسافر انفرادی دیگر G Adventures به اشتراک بگذارید، یا برای داشتن فضای اختصاصی خود، هزینه اضافی بپردازید. آنها حتی برخی از تورهای خود را به طور خاص برای مسافران انفرادی در نظر می گیرند. با این حال، مسافران می توانند از جهاتی در هزینه های تور بوهول نیز صرفه جویی کنند. Zoom Vacations برای ایجاد خاطرات ماندگار برای مسافران همجنسگرا از دو طریق فراتر از آن است. نرخ های فوق توسط اکثر آژانس های مسافرتی فعال در Bohol ارائه می شود.

Have Guitar, Will Travel Tour یک تور موسیقایی از جو پری گیتاریست Aerosmith و گروهش Joe Perry Project است. کلاهبرداران آنلاین ظاهراً یک پزشک مستقر در شهر را به بهانه سازماندهی یک کنفرانس پزشکی و تور گشت و گذار در دبی 1.63 میلیون روپیه فریب دادند. تور مسافرتی – это компания основанная не просто профессионалами турбизнеса, تور اروپا نوروز (https://safaryaar.com/tour/europe-nowruz) ее учредители – профессиональные путешественники. مقدمه ای عالی برای صنعت سفر و گردشگری. در حوزه وسیع سفر و گردشگری، پایداری بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته است و این امر منجر به ظهور کند توسعه گردشگری شده است. در مقاله "گردشگری آهسته: چیست، اهمیت آن و نمونه ها"، می توانید درک عمیق تری از مفهوم گردشگری آهسته و اهمیت آن به دست آورید و در عین حال چند نمونه کلیدی را نیز مطالعه کنید. برخی دیگر وام می گیرند در حالی که برخی به دنبال اسپانسر برای اهدا هستند. از معماری مدرن و استعماری سانتیاگوی بین‌المللی دیدن کنید و کاخ‌ها، موزه‌ها و موارد دیگر را ببینید.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما