هرشل واکر بر ریشه‌های جورجیا در کمپین انتخاباتی تاکید می‌کند زیرا بسیاری از جمهوری‌خواهان برجسته از این کار دور می‌شوند

برای هفته‌ها در طول انتخابات عمومی، سناتورهای جمهوری‌خواه، رهبران حزب و فعالان محافظه‌کار که مشتاق کمک به این ستاره سابق فوتبال برای نامزدی سنا در جورجیا بودند، به هرشل واکر در مبارزات انتخاباتی پیوستند. در حال حاضر، با استثناهای خاص، او اغلب تنها قرعه کشی در رویدادهای خود بوده است.

این تغییر منعکس کننده تردیدهای تازه در راس حزب جمهوری خواه است، جایی که نتایج ناامیدکننده انتخابات میان دوره ای ماه گذشته باعث ایجاد بحران هویتی در میان محافظه کاران شده است که در سومین دوره متوالی مبارزات انتخاباتی متحمل شکست شده اند.

بلاتکلیفی بر آقای تاثیر گذاشته است. کمپین واکر، جایی که تیم او از حضور با رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ، که از او حمایت کرده بود و تفرقه او به ویژه در میان رای دهندگان جورجیا شدید بوده است، اجتناب کرده است.

بر اساس یک نظرسنجی خصوصی اخیر از رای دهندگان احتمالی دور دوم در جورجیا، که برای یک سوپر PAC طرفدار واکر انجام شد، فقط 36 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که دیدگاه مساعدی نسبت به آقای والیکر دارند. ترامپ در مقایسه با 59 درصدی که گفته اند دیدگاه نامطلوبی نسبت به او دارند. همین نظرسنجی نشان داد که دولت برایان کمپ از جورجیا، یک جمهوری خواه که ماه گذشته با وجود آقای جورجیا دوباره برای دومین دوره انتخاب شد. تلاش های ترامپ برای برکناری وی توسط 60 درصد از رای دهندگان مثبت و از سوی 33 درصد نامطلوب ارزیابی شد.

اما حاوی آقای. ترامپ برای آقای ترامپ چیزی شبیه به یک مسابقه شطرنج شده است. تیم واکر

ترس از تمایل رئیس‌جمهور سابق به اولویت دادن به نارضایتی‌های خود – همانطور که در دور دوم انتخابات فاجعه‌بار جمهوری‌خواهان در ایالت همین دو سال پیش انجام داد – برخی از مشاوران واکر را متقاعد کرد که از برخی از آقایان کمک نگیرند. رقبای بالقوه ترامپ در کاخ سفید در سال 2024. مزیت مبارزات انتخاباتی با ستاره های در حال ظهور در حزب، مانند فرماندار. ران دیسانتیس از فلوریدا یا فرماندار. این مشاوران گفتند که گلن یانگکین از ویرجینیا، ارزش این را نداشت که رئیس جمهور سابق را تحریک کند.

مشخص نیست که آیا آقای DeSantis یا Mr. یانگکین به ویژه به کمک به آقای. واکر که در نظرسنجی CNN/SSRS که روز پنجشنبه منتشر شد، اندکی از سناتور فعلی رافائل وارناک عقب بود. در حالی که آقای DeSantis اخیراً یک درخواست آنلاین برای جمع آوری کمک مالی برای کمپین Walker امضا کرده است، هر دو مرد تقریباً به طور انحصاری امسال با نامزدهای فرمانداری مبارزه کردند.

تعداد کمی از جمهوری خواهان دیگر در کنار آقای ظاهر شده اند. واکر در طول رواناب. سناتورهای تام کاتن از اوکلاهاما و تیم اسکات از کارولینای جنوبی در طول انتخابات عمومی با او برخورد کردند، اما نه در دور دوم.

دو سال پیش، مارشا بلکبرن از تنسی، جونی ارنست از آیووا و مارکو روبیو از فلوریدا از جمله گروهی از سناتورهای جمهوری خواه بودند که در دور دوم انتخابات جورجیا، زمانی که کنترل سنا در کنار هم قرار داشت، به مبارزات انتخاباتی پرداختند. امسال، از آنجایی که دموکرات‌ها کنترل اتاق را تضمین کرده‌اند، برای کمک به آقای دموکرات برنگشتند. واکر. مایک پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، این هفته پس از مرگ مادرشوهرش، حضور در این مراسم را لغو کرد.

آقای. واکر در هفته‌های اخیر عمدتاً با جمهوری‌خواهان از جورجیا یا ایالت‌های مجاور، از جمله سناتور لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی، کمپین انتخاباتی کرده است. رالف رید، رئیس ائتلاف ایمان و آزادی؛ و جینجر هاوارد، یکی از نمایندگان ایالت در کمیته ملی جمهوری خواهان.

استفان لاوسون، یک استراتژیست جمهوری خواه با 34n22، یک سوپر PAC طرفدار واکر، می گوید: «فوریت زیادی برای آوردن جانشین وجود ندارد، و این نشان دهنده تصویر بزرگتر از هر دو طرف است.

در سمت دموکرات، آقای. باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق، روز پنج‌شنبه در جریان مبارزات انتخاباتی به وارناک پیوست. غرفه آقای وارناک برای دور دوم با پرزیدنت بایدن، معاون رئیس جمهور کامالا هریس یا استیسی آبرامز، نامزد حزب دموکرات برای فرمانداری در سال‌های 2022 و 2018 کمپینی نکرده است.

آقای. کمپین واکر با تمرکز بر ریشه‌های محلی‌اش در هنگام به تصویر کشیدن Mr. وارناک به عنوان متحد لیبرال های هالیوود و تشکیلات دموکرات. رعد و برق تبلیغاتی از Mr. واکر و متحدانش در هفته‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا انتخابات روز سه‌شنبه را به‌عنوان انتخابی بین یک رقیب نامعلوم یا یک رقیب جمهوری‌خواه که «ارزش‌هایش در شهر کوچک رایتزویل، GA شکل گرفته‌اند» تنظیم کنند.

روز چهارشنبه، آقای واکر با افتخار گفت که “هر کسی در جورجیا می داند که هرشل واکر گرجستانی تر از رافائل وارناک است” و افزود: “هر کسی در جورجیا می داند که من متولد گرجستان هستم، گرجستان پرورش یافته ام و وقتی بمیرم، من مرده جورجیا خواهم بود.”

هر دو نامزد در ایالت به دنیا آمده و بزرگ شده اند. آقای. با این حال واکر در دالاس زندگی کرد تا اینکه تصمیم گرفت برای مجلس سنا در جورجیا نامزد شود.

نیوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان از گرجستان، گفت که عدم شفافیت در راس حزب، آقای را پیچیده کرده است. مبارزات انتخاباتی واکر، اما او همکار جمهوریخواه خود را به خاطر تکیه بر آقای وی تحسین کرد. کمپ برای کمک.

آقای “برایان کمپ در مقابل وارناک” باید یک مبارزه مستقیم باشد، زیرا این قوی ترین کنتراست ممکنی است که واکر می تواند داشته باشد. گینگریچ گفت.

آقای. کمپ 203000 رای بیشتر در نوامبر دریافت کرد. 8 از آقای واکر، از حدود 4 میلیون رای گیری در هر مسابقه. آقای. واکر امسال در انتخابات جورجیا از همه نامزدهای جمهوری خواه دیگر در سراسر ایالت برتری داشت: از هشت رقابت سراسری، جمهوری خواهان با بیش از 50 درصد آرا در هفت مسابقه پیروز شدند.

آقای. واکر بعد از Mr. وارناک. این دو مرد در یک رقابت اضافه کاری هستند زیرا قوانین انتخابات ایالتی یک نامزد را ملزم به کسب بیش از 50 درصد آرا در انتخابات عمومی می کند.

رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان، که دو بار در کمپین انتخاباتی خود با آقای کیهان شرکت کرده است. واکر در طول دور دوم انتخابات و قرار است روز دوشنبه دوباره به او بپیوندد، گفت که هر تیم بر یادآوری تاریخ انتخابات دور دوم که یک ماه زودتر از سال جاری است به رای دهندگان تمرکز کرده است.

آر. کمپ اما نه آقای. واکر در نوامبر.

خانم “فاکتور مهم این است که تعداد رای دهندگان کمپ-وارناک چقدر شرکت می کنند.” مک دانیل گفت. ما در تلاشیم آن رای دهندگان را متقاعد کنیم که به جای هرشل به هرشل رأی دهند.»

او گفت “انرژی زیادی در زمین برای هر دو طرف وجود دارد” اما احساس نمی کند که پویایی ملی بر نتیجه تاثیر بگذارد.

خانم گرجستان روی گرجستان بسیار متمرکز است. مک دانیل گفت.

آقای. به نظر می رسید که روابط واکر با رئیس جمهور پیشین در ماه نوامبر یک موضوع بود. بر اساس نظرسنجی AP VoteCast، تنها سه چهارم جمهوری خواهانی که با آنچه که به عنوان آقای AP توصیف می شود مخالف بودند. جنبش «آمریکا را دوباره بزرگ کنیم» ترامپ گفت که به آقای ترامپ رای داده‌اند. واکر، در مقایسه با 90 درصدی که گفتند به آقای رای دادند. کمپ.

آقای. لاوسون، از سوپر PAC طرفدار واکر، گفت که او “به طرز خوشایندی” از آقای. حمایت کمپ از آقای. واکر. فرماندار به آقا کمک کرده است. واکر پول جمع کرد و در یک آگهی تلویزیونی ظاهر شد که در آن از گرجی ها خواست از نامزدی که برای اولین بار در انتخابات شرکت می کند حمایت کنند. سوپر PAC همچنین نامه‌هایی را با نقل قولی از آقای به رای دهندگان ارسال کرده است. کمپ از گرجی‌ها می‌خواهد “در رای دادن به دوستم به من بپیوندند.”

آقای “اگر هرشل به نوعی برنده شود.” لاوسون گفت: “خیلی از اعتبار باید به برایان کمپ برسد.”

رید جی. اپستاین گزارش کمک کرد

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما