لوستر بازطراحی می شود

اگر جدا کردن و تمیز کردن لوستر خود به تنهایی برای شما سخت یا بیش از حد دشوار به نظر می رسد، یک شرکت نظافتی حرفه ای را استخدام کنید که متخصص در لوستر است. اما پاک کردن چیزی با آب و صابون ساده بسیار ساده تر از این است که بعداً با یک لکه مقابله کنید. پنجره ها برهنه هستند یا با پانل های چوبی ساده یا کرکره های چوبی نصب شده اند. روش‌های معمول پنجره‌های کشور فرانسه شامل توری، پنبه یا صفحات ساده کتانی سفید نشده که از میله‌های آهنی آویزان شده‌اند. در یک اتاق روستایی رسمی تر، تافته راه راه را در سایه آفتاب پز مانند نارنگی امتحان کنید. طراحی به راحتی از قسمت های نشیمن، به اتاق ناهارخوری و حتی به آشپزخانه جریان می یابد. همچنین می‌توانید کیت‌های سبک، میله‌های پایین یا حتی یک کنترل از راه دور اضافه کنید که اگر سقف‌های بلندی دارید، می‌تواند مفید باشد. برای مثال، می‌توانید آرایش مایعی را پیدا کنید که هم لکه بر لب باشد و هم لکه روی گونه. بنابراین رژگونه و رنگ لب را در یک بسته دریافت می کنید. درباره انتخاب طرح رنگ بیشتر بدانید. منحنی‌های بیشتری مانند لامپ سیمی یا پایه گیاهی، زندگی بی‌جان از قطعات انتهایی در امتداد مانتل، یا میز نیمه گرد با پایه‌های کابریولی را بگنجانید.

Buy A Chandelier

روشنایی، بخش مهمی از معادله، به دقت با ترکیبی از لامپ‌های رومیزی و ایستاده دستکاری می‌شود تا نور کافی برای گردهمایی‌های بزرگ یا مهمانی‌هایی که در کنار آتش مطالعه می‌کنند فراهم کند. هیچ کس شما را پیدا نمی کند، اما شخصیت درونگرا شما ممکن است دوست داشته باشد که تنها روی یک تخت پول نقد بخوابد. بنابراین، کلبه سلطنتی ایده آل شما چگونه شخصیت کلی شما را منعکس می کند؟ اگر چنین است، دکوراسیون به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل ممکن است مطابق با سلیقه شما باشد. یخ سفید معمولاً پر از هوا است — بالا رفتن از آن آسان است اما ممکن است از پیچ های یخ شما پشتیبانی نکند. ایجاد یک حمام معاصر قابل توجه در یک اتاق معمولی "جعبه سفید" به طور مشخص امکان پذیر است، اما اگر مزیت کنده کاری یک پوسته معماری جالب را داشته باشید، مطمئنا آسان تر است. نمونه خوبی از این حمام پان آسیایی را ببینید که از جعبه جواهرات ژاپنی الهام گرفته شده است. وقتی در تعطیلات هستید، نیازی به بسته بندی جواهرات ندارید تا با هر لباسی مطابقت داشته باشد. با این حال، اگر می خواهید کمی بیشتر روی صورت خود بپوشید، اما جایی برای بسته بندی تمام محصولات خود ندارید، به دنبال آرایش باشید که می توانید از چندین روش مختلف استفاده کنید.

ظاهر ساده و بی تکلف کشور آمریکایی به راحتی قابل انطباق است. سبک کانتری آمریکایی جشن سادگی است. چراغ‌های توکار محجوب که مورد علاقه دکوراتورها است، متناسب با هر سبک اتاقی است. همراه با یک یا دو قطعه مورد علاقه – مثلاً تخت و سینه ای که از کودکی داشته اید – شانس و انتها انباشته می شود، مانند یک راکر که در اتاق نشیمن انجام نمی شود یا یک پرتره قدیمی. آره. یکی از دو راه حل معمولا جواب می دهد. یک یا دو قطعه رسمی دیگر را به همراه وسایل گاه به گاه اضافه کنید. مردم گرانیت را دوست دارند زیرا هیچ دو قطعه ای شبیه هم نیستند. در خانه های جدیدتر، افزودن تزیینات معماری و استفاده از تکنیک های رنگ آمیزی تزئینی (نمونه زدن و شانه زدن دو نمونه هستند) به تقویت ظرافت پس زمینه کمک می کند. قسمت بالایی دیوار را با نوارهای نازک، طرح هندسی کوچک، پرده ها یا گل ها رنگ آمیزی یا کاغذدیواری کنید. به خاطر داشته باشید که تصاویر، تراشه‌های رنگ و رسیدها باید در صفحات یک دفتر یادداشت منگنه شوند. تمام تزیینات چراغ های محصولات ما از تراشه های پوسته کاپیز، قاب های چوبی یا قاب های روکش کروم برای دکوراسیون با کیفیت طولانی مدت با اتصالات برقی و نگهدارنده لامپ برای روشنایی بهتر در طول شب ساخته شده است.

کلکسیونرها و خریداران شیک بازار کک به طور طبیعی به اتاق‌های قدیمی می‌روند که به آنها امکان می‌دهد یافته‌های خود را به نمایش بگذارند – همه چیز از لامپ‌های گدازه‌ای گرفته تا صندلی‌های کرومی و وسایل باغ. کفپوش‌های وینیل یا مشمع کف اتاق با طرح‌های قدیمی، لحن آزاد آشپزخانه، اتاق خانواده، حمام یا اتاق خواب کودک را افزایش می‌دهد. در یک حمام کوچک، وسایل و یراق آلات زیبای معاصر ممکن است راه اصلی برای بیان دیدگاه مدرن شما باشد. سبک معاصر به راحتی در حمام مدرن در خانه قابل استفاده است، زیرا از همان نسل است. ایده هایی برای تسخیر این روحیه با حفظ تمام راحتی های دوران مدرن بیابید.

یک درزگیر سرعت جذب مایعات را به شدت کاهش می دهد.

ایده ها و نکاتی را دریافت کنید تا به شما کمک کند یک نقطه کانونی را در حمام خود تعریف کنید. خانه‌های مزرعه‌داری نسبت به خانه‌های قدیمی‌تر به این نوع رفتارها پاسخ بهتری می‌دهند، اما رنگ به همه فضاها جان می‌بخشد و صحنه‌های گالری‌مانند را برای کمک به غنی‌سازی نقاشی‌ها، چاپ‌ها و پوسترهای زنده می‌سازد. Gutierrez PC، Pradell T، Molera J، Smith AD، Climent-Font A و Tite MS. 2010. رنگ و درخشش طلایی براق اسلامی نقره ای. درخشش از بین رفته بود و در سال 1974، پس از ضبط آخرین آلبوم خود، Sweet Smoke Live در برلین، گروه برای همیشه از هم پاشید. برای اطمینان از نتیجه خوب، اتاق را همراه با نوجوان خود برنامه ریزی کنید. یک پلان طبقه ناهموار (با ذکر نقاط دسترسی و مسیرهای تردد)، و اندازه گیری ها و جزئیات معماری اتاق را یادداشت کنید. یک درزگیر سرعت جذب مایعات را به شدت کاهش می دهد. اما کارشناسان توصیه می کنند که هر شش ماه تا یک سال یکبار کانتر را دوباره آب بندی کنید.

لوازم خانگی غیر مزخرف به سبک صنعتی را انتخاب کنید.

سبک سوئدی که در کشوری متولد شد که ماه‌ها متوالی از آفتاب محروم بود، نوری خاص خود را با اتاق‌هایی که سایه‌های درخشان آبی یخی یا سفید کم‌رنگ رنگ‌آمیزی می‌کردند، ایجاد می‌کند. و یک لوستر با سایه های پارچه ای ظریف را از سقف آویزان کنید. انتخاب‌ها شامل پارچه‌هایی است که به خوبی می‌پوشند مانند ابریشم، ترکیب‌های ابریشم مصنوعی و پشم. یا سایه ها و پرده های آلومینیومی، وینیل، یا بامبو تقسیم شده. اتاق‌های گرم و دنج را مانند مهاجران اولیه ایجاد کنید، یا مانند پرچمی که به اهتزاز در می‌آید، فضاهای روستایی باز و مدرن‌تر را هدف بگیرید. اگر در حال بازسازی آشپزخانه هستید، چیدمانی را در نظر بگیرید که اجازه می دهد جزیره ای براق و کاربردی به شکل مدرن داشته باشید. لوازم خانگی غیر مزخرف به سبک صنعتی را انتخاب کنید. و مزایا و معایب مواد متداول (اما بادوام) مانند سیمان را در نظر بگیرید که می‌توان آن‌ها را به رنگ‌های خاکی جذاب برای پیشخوان و کف پوش داد. موادی که برای بازسازی حمام خود انتخاب می کنید می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. با مواد کاملاً طبیعی مانند چرم، جیر و سیمان، هاله ای از آرامش را تصور کنید.

این رویکرد متعادل کننده، یین و یانگ به خوبی به آشپزخانه ای می رسد که در آن شما می خواهید هاله گرم و دلپذیر خانه را با وسایلی به سبک حرفه ای داشته باشید. شما می توانید آن را از قبل ساخته شده در هر فروشگاه لوازم خانگی خریداری کنید. من با 19 خانم با استعداد دیگر جفت کردم تا یک چالش ماهانه دکور فروشگاه Thrift Store Upcycle را برای شما بیاورم. حداقل یک ساعت را در فروشگاه روشنایی بگذرانید. مطمئناً، آن گوشواره‌های لوستر آبی طاووسی چشمان شما را فوق‌العاده نشان می‌دهند، اما اگر فقط با آن یک لباس می‌آیند، آن‌ها را در خانه بگذارید. نگاهی به این حمام های روستایی بیندازید تا متوجه شوید که چگونه یک رنگ پررنگ می تواند ویژگی های منحصر به فرد اتاق شما را برجسته کند. وسایل موجود اتاق شامل کابینت، لوازم خانگی و لوازم جانبی را فهرست کنید. امروزه، در رنگین کمانی از رنگ ها و همچنین سیاه و سفید باسن، توالت به عنوان همه چیز از کاغذ دیواری گرفته تا لوازم جانبی در دسترس است. سبک های سفال صفوی شامل: کوباچی، لوستر، گومبرون، آبی و سفید، تک رنگ و چند رنگ بود.

The Price Of The Chandelier

ما مجموعه ای چشمگیر از سبک های لوستر کریستالی کلاسیک داریم که مکمل کاملی برای فضای زندگی ویکتوریایی، عتیقه، قدیمی یا ایتالیایی شماست. اندازه‌ها و سبک‌های کادربندی را برای عکس‌ها و آثار هنری مخلوط کنید. شما به مرکز شهر می روید و به یک انبار قدیمی می روید که، صادقانه بگویم، از بیرون خیلی به نظر نمی رسد. مطمئناً، آن شلوارها و لباس‌های کتانی در گرمای تابستان بسیار زیبا هستند، اما مگر اینکه به میز اتو و اتو دسترسی داشته باشید – و همچنین زمان لازم برای اتو کردن را داشته باشید – ظاهرشان شلخته است. بنابراین، چه 30 یا 60 ساله باشید، اکنون وقت آن است که در آزمون عمارت گران قیمت ما شرکت کنید! این اتاق‌های شاد – بدون تزئینات و جزئیات معماری – فوراً به هیاهوی بالشتک‌های صندلی وینیل و لامپ‌های حواس‌پرنده شبیه بشقاب پرنده می‌پردازند. به عنوان مثال، اگر مبل امپراتوری ارثی در آن گنجانده شود، بالشتک های صندلی برای نشستن دلپذیر اصلاح شده اند. هنگامی که یک مبل و صندلی راحت در جای خود قرار گرفت، اثاثیه پشتیبانی را با توجه به شخصیت انتخاب کنید.

علاوه بر گهواره‌ها و صندلی‌های راحتی، مبل‌ها و صندلی‌های راحت با روکش‌های چهارخانه یا چک‌های بزرگ و نخی نیز وجود دارد. اگر در یافتن نسخه‌های آنتیک از تمام دکورهای فرانسوی مورد نظر خود مشکل دارید، تولیدکنندگان مبلمان تعداد زیادی از نمونه‌های مناسب از جمله مبل‌های فریبنده و صندلی‌های عاشقانه را برای ترکیب با عتیقه‌جات و یافته‌های فروش برچسب ارائه می‌کنند. صندلی ها و مبل های روکش دار را با آبکاری تزئینی تزئین کنید. مبلمان مدرن اواسط قرن بیستم را با طرح‌های جدید مانند صندلی‌های روکش‌دار لاغر و صندلی‌های روکش چرمی با قفسه‌بندی داخلی ترکیب کنید. خانه‌ای در روستای گرینویچ که برای آهنگساز، هنرمند و پسرشان طراحی شده است، هم میراث ژاپنی خانواده و هم سبک زندگی پرمشغله‌ی مسافرتی آن را با طراحی حمام مدرن و آرامی ارج می‌نهد. جانیس رافائل، هنرمند بازنشسته 58 ساله، که هر روز در این منطقه قدم می زند. این نوع کلبه معمولا در یک منطقه دورافتاده قرار دارد و امکانات رفاهی مجلل مختلفی را برای شاهزاده خانم فراهم می کند. آیا شما از آن دسته افرادی هستید که برای احساس در خانه بودن به مبلمان، میز و تابلوهای گران قیمت نیاز دارید؟

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما