دنیل ابت: آئودی ستاره خود را پس از مسابقه دادن گیمر 18 ساله تحت نام راننده فرمول E در مسابقات ورزشی الکترونیکی تعلیق کرد.

ابت در «چالش مسابقه در خانه» شرکت کرده بود که برای صندوق امداد کروناویروس یونیسف بودجه جمع آوری کرد.

بعد از اینکه ابت در مسابقه مقدماتی و پنجم این سری در روز شنبه، 23 می، مشخص شد که خودش ماشینش را رانندگی نکرده است، عذرخواهی کرد و از مسابقه محروم شد و همچنین 10000 یورو (10956 دلار) جریمه شد.

آئودی در بیانیه‌ای گفت: «یکپارچگی، شفافیت و انطباق مداوم با قوانین قابل اجرا از اولویت‌های اصلی آئودی است – این امر در مورد تمام فعالیت‌هایی که برند بدون استثنا در آن شرکت می‌کند صدق می‌کند.»
بخوانید: سباستین فتل، قهرمان چهار دوره جهان، فراری را در پایان فصل ترک خواهد کرد.
Abt سومین مقام خود را پس از ePrix در پاریس، فرانسه در سال 2019 جشن می گیرد.
سوء ظن ها در مورد رانندگی ابت در ابتدا پس از اینکه این آلمانی 27 ساله در جایگاه دوم قرار گرفت و در مسابقه واقعی با کسب امتیازی در چهار دور اول سری سوم شد، مطرح شد.
Stoffel Vandoornen راننده سابق فرمول یک در استریم توییچ خود گفت: “در اینجا واقعا خوشحال نیستم زیرا دانیل خودش ماشین را نمی‌رانند و همه چیز را به هم ریخته بود. این مضحک بود.” من می پرسم که آیا واقعاً دنیل در ماشین بود یا خیر.
ژان اریک ورن، قهرمان دو دوره FE، گفت: “لطفاً از دانیل ابت بخواهید دفعه بعد که در حال رانندگی است، زوم خود را روی آن قرار دهد، زیرا همانطور که استوفل گفت، من تقریباً مطمئن هستم که او در آن حضور نداشته است.”
پس از تحقیقات فرمول E در روز یکشنبه، که شامل تأیید آدرس IP بود، به این نتیجه رسید که Abt نمی‌توانست پشت فرمان باشد.
به طور گسترده گزارش شده است که گیمری که جایگزین Abt شده است، لورنز هورزینگ 18 ساله است که در سری FE Challenge، یک قهرمانی موازی برای رانندگان esport، رقابت می کند. سی‌ان‌ان از طریق تیم ورزش‌های الکترونیکی متفقین او برای اظهار نظر با هورزینگ تماس گرفته است اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرده است.

ابت مدت کوتاهی پس از آن عذرخواهی کرد و در آن رد صلاحیت خود را پذیرفت

ابت که قول داده به‌روزرسانی بیشتر در مورد این داستان را بعداً ارائه کند، گفت: می‌خواهم از فرمول E، همه هواداران، تیمم و سایر رانندگانم به خاطر درخواست کمک خارجی در طول مسابقه در روز شنبه عذرخواهی کنم. سهشنبه.

برای اخبار، ویژگی‌ها و ویدیوهای بیشتر به CNN.com/sport مراجعه کنید

من آنطور که باید آن را جدی نگرفتم. می دانم که جرم من طعم تلخی دارد، اما هرگز قصد بدی نداشته است.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما