خرید لینک و بکلینک قوی، دائمی و با کیفیت

چهار نمونه از سایت های خبری مجله ای اختصاصی جهت ایجاد بک لینک های رپورتاژی رو در ادامه ملاحظه می کنید (تعداد کل این منابع 50 سایت بوده و لیست زیر صرفاً برای بررسی نمونه بک لینک هست). در صورتی که سفارش بک لینک رپورتاژی خبری مجله ای، در هر سفارش به تعداد بالا انجام بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 5 تا 25 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد. توسط این سرویس، تمام مراحل لینک سازی، از تدوین استراتژی گرفته تا ایجاد محتوا و انتخاب انکرتکست و مواردی از این دست توسط متخصصین سئوی نشونت انجام میشه و نیازی به هیچ اقدامی از سمت شما نخواهد بود.
تاثیر لینک های نوفالو کم هستند اما برای اینکه لینک سازی طبیعی جلوه دهد به سئوکاران به آن نیازمندند. اگر گمان می‌کنید که امروزه با روی کار آمدن ترفندهای سئو تکنیکال یا سئو فنی قدرت بک لینک‌ها از بین رفته، سخت در اشتباه هستید. دلیل این ادعا نیز آمار عجیب وب‌سایت‌هایی است که هرساله به کمک بک لینک‌ها به رتبه‌های یک گوگل دست می‌یابند و سودهای هنگفتی را نصیب خود می‌سازند. پس مطمئن باشید، بک لینک هنوز هم همان قوت و انرژی پیشین خود را برای ارتقا رتبه وب‌سایت‌ها دارا است، به‌شرط آنکه اصولی و کارشناسانه از آنها استفاده شود. برای داشتن فروش بیشتر و فعالیت موفق توی این فضا نیاز به تجربه و طی کردن یک مسیر صحیح هست. نشونت در کنار شماست تا با خدمات دیجیتال مارکتینگ همچون طراحی سایت، سئو، تولید محتوا و ارائه مشاوره به شما کمک کنه بتونید این مسیر صحیح رو بدون دغدغه طی کنید.
اگر قصد خرید بک لینک با کیفیت را دارید، موارد زیر را فراموش نکنید. اما استفاده غیراصولی از آنها می تواند باعث پنالتی شدن وب سایت شما شود . ما در وبمسترسلام تضمین می دهیم کلیه بک لینک های خریداری شده از نوع بک لینک طبیعی و دائمی هستند و هیچ ضرری برای سایت شما ندارند. از زمان تحویل گزارش سرویس های شما، بین یک هفته تا 2 ماه نتیجه ارتقای رتبه کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو را خواهید دید و از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد.

تاثیر خرید بک لینک قوی

تعداد قابل توجهی بک لینک برای بک لینک های سری اول ساخته می شوند تا علاوه بر طبیعی تر کردن فرایند بک لینک سازی، قدرت آن ها را نیز چند برابر نماید. بک لینک های ویکی پس از گسترش و افزایش محبوبیت سایت ویکی پدیا به وجود آمده و مورد استقبال زیادی قرار گرفتند، چرا که با رعایت اصول ویکی نویسی، هر کاربری می تواند در این سایت ها محتوا درج کرده  یا محتواهای قبلی را ادیت نماید. خرید بک لینک Wiki معمولا در جهت افزایش تنوع بک لینک سایت ها استفاده شده و نباید تمام بک لینک های سایت را پوشش دهند.
به عبارت دیگرهرگاه در یک سایت به سایت دیگری لینک ایجاد شد (یعنی کاربر با کلیک کردن بر روی آن از سایت مبدا به سایت مقصد منتقل می‌شود) این لینک برای سایت مقصد، یک بک لینک به حساب می‌آید. اگر می خواهید بک لینک معتبر بخرید اما نمیدانید چطور؟ تا پایان این قسمت با ما همراه باشید تا شما از یک سری از مسائل در خصوص قیمت بک لینک آگاه کنیم. در یک دسته بندی، بک لینک را به دو گروه بک لینک های فالو follow (یا دوفالو do follow) و نو فالو no follow تقسیم بندی می کنند.
سایت های معتبر فروش بک لینک، بخشی را به عنوان نمونه کار در سایت شان قرار داده و نتیجه کارشان را آنجا به کاربران نمایش میدهند. خرید بک لینک یعنی اینکه شما با دادن پول به سایت های دیگر از آنها تقاضای لینک ورودی نمایید. خرید بک لینک از نظر گوگل

از چه ابزارهایی برای لینک‌سازی استفاده می‌کنیم؟

جریمه محسوب می شود و هر وب سایتی که برای افزایش ورودی و بهینه سازی سایت خود از چنین روشی استفاده نماید، مورد جریمه سنگینی قرار
خواهد گرفت. اگر به دنبال این هستید که سایت خود را به حالت طبیعی در صفحه اول گوگل
قرار دهید، خرید بک لینک می تواند ضرر
جبران ناپذیری را برای شما به وجود بیاورد. خرید بک لینک و رپورتاژ ارزان، با توجه به هزینه کمتر نسبت به روش‌های دیگر، یک گزینه مناسب برای کسب و کارها و وبسایت‌های کوچک و متوسط است. با انجام این فعالیت‌ها، شما می‌توانید بهبود قابل توجهی در رتبه و نمایانی وبسایت خود داشته باشید و در نتیجه فروش و درآمد خود را افزایش دهید.
بهتر است از وب‌سایت‌های با دامنه .edu (آموزشی) و .gov (دولتی) بک لینک دریافت کنید. دریافت بک لینک از این نوع وب‌سایت‌ها در مقابل سایر وب‌سایت‌ها دشوارتر بوده و به همین خاطر برای گوگل ارزشمندتر و معتبرتر است. • از سایت مرتبط با حوزه کاری خودتان، بک لینک بخرید.برای
خرید بک لینک سایت هایی را انتخاب کنید که مرتبط به حوزه فعالیت شما باشند. با این کار علاوه بر بهبود رنک سایت،
ممکن است مخاطبینی علاقه مند به حوزه کاری خودتان پیدا کنید.
معمولاً سایت‌هایی که امکان لینکسازی رایگان در آن‌ها وجود دارد یا لینک های خروجی‌شان نوفالو هستند یا اسپم اسکور دامنه به قدری بالاست که انتشار بک لینک روی این دامنه بیشتر تاثیر منفی دارد تا مثبت. تنها بعضی از دامنه‌های مناسب پیدا می‌شوند که امکان لینکسازی قوی و با کیفیت روی آن وجود دارد. بنابراین اگر دید اقتصادی داشته و می خواهید از سایتتان درآمد کسب کنید، بایستی از خرید بک لینک و رپورتاژ استفاده کنید. چرا که در اقتصاد زمان طلا است و معلوم نیست که با گذشت یکی دو ماه چه اتفاقی بیفتد. بسیاری از استارت آپ ها هم فقط به دلیل زود شروع کردن و سرعتشان موفق بوده اند. ببینید در بعضی از شرایط، بک لینک های موقتی به سئو سایت کمک میکند.
توصیه ما این است که ابتدا شروع به ساخت صفحات و تولید محتوا برای سایت کرده و سپس برای هر محتوا، پکیج های کوچک و معمولی بک لینک را خریداری کنید. همچنین می توانید در ابتدا اقدام به ساخت بک لینک های رایگان کرده و پس از گذشت چند ماه، اقدام به خرید پکیج نمایید. خرید بک لینک ارزان با اتوریتی بالا و DA90 در سرویس سئو و فروش بک لینک . امروزه تمامی اهل فن در سئو به اتفاق بر این عقیده اند که بک لینک، موثرترین عامل و فاکتور برای پیشرفت و ارتقا جایگاه یک کلمه در نتایج جست و جو است. شما میتوانید با استفاده از سیستم لینکیار، به راحت ترین روش ممکن از معتبرترین سایت های ایرانی، بدون جریمه شدن و متناسب با موضوع کاری خود اقدام به خرید بک لینک و خرید رپورتاژآگهی کنید.

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما