تولید نوجوانان در دنیای فیلترینگ دستگیر شده است

اگرچه داستان های مختلفی در مورد از دست دادن صنایع و مشاغل به دلیل اینترنت وجود دارد، اما نتایج نشان می دهد که همه صنایع بزرگترین قربانی فیلترینگ اینترنت هستند.

بر اساس گزارش ورلد اکونومی، حداقل دو شاهد این موضوع را تایید می کنند. اولین شاهد آخرین گزارش اتاق بازرگانی ایران است که در ابتدای مهرماه تهیه شده و نشان می دهد بسیاری از تبعات ادامه فیلترینگ ناشی از نگرانی های اقتصادی است.

شاهد دوم نیز اظهارات فعالان به ویژه در آخرین جلسه دبیرخانه شورای گفتگو است که از تاثیر منفی محدودیت اینترنت بر صادرات، ارتباط با شرکای تجاری، حمل و نقل و تحویل کالا، اقتصاد هوشمند خبر می دهد. و سرمایه گذاری و نتیجه نهایی این شرایط سقوط تولید خواهد بود.فیلتر شدن و تشدید شدن نشانه رکود است.

بررسی تاثیر قطعی شدید اینترنت بر اقتصاد ایران نشان می دهد که اگرچه در حال حاضر فروش واحدهای صنعتی و مشاغل تحت تاثیر محدودیت اینترنت قرار گرفته است، اما ادامه این وضعیت در نهایت منجر به کاهش فعالیت اقتصادی خواهد شد.

صنایع کیشور در سپتامبر احیا شدند. اما بر اساس آنچه مدیران شهریورماه اعلام کردند، آینده فعالیت های اقتصادی در کیشور به دلیل ازدحام اینترنت موجود در خطر است. در عین حال، مدیران خرید معتقدند وضعیت تولید در شهر کیشور در شهریور 1401 نسبت به اسفندماه بهتر است. شواهد آخرین گزارش اتاق بازرگانی ایران نشان می دهد که در آخرین ماه از فصل تابستان سال جاری، رونق نسبی در صنایع کشور رخ داد و امتیاز کل صنعت حدود 5 واحد افزایش یافت. به 25/53 واحد رسید. موضوعی که عمدتاً از حوزه افزایش تولید، افزایش صنعت و افزایش تقاضا برای توصیه ها و همچنین رشد فروش جزئی و صادرات در شهریور ماه است.

تحلیل داده های گزارش شده توسط مدیران خرید در گزارش شماخ شهریور ماه 1401 نشان می دهد که این صنعت در این ماه دو چهره متناقض داشته است. در واقع اندکی از فشار ناشی از رکود ماه های قبل در شهریور ماه کاهش یافت و رشد تمامی زیرشاخص ها حفظ شد، در حالی که ارقام گزارش شده عموما در محدوده بالا یا پایین 50 واحد قرار دارند که نشان دهنده هیجان است. تولیدکنندگان کمی هستند.

به عنوان مثال، اگرچه سطح صادرات و فروش شرکت های خارجی در این ماه افزایش یافت، اما علاوه بر فروش داخلی آنها، این افزایش باعث نشد که تعداد فروش یا صادرات این صنعت به بالای 50 واحد (مرز بین رونق و رونق) برسد. رکود). جالب است که از مجموع 12 زیرشاخص درخواستی از مدیران صنعت خرید، چهار قلم در سطح زیر 50 واحد گزارش شده است که از این میان می توان به وجود مواد اولیه، میزان صادرات اشاره کرد. از کالاها و سطح فروش.

بررسی رکورد تولید صنعتی در کل تابستان نشان می دهد که امتیاز کل شماخ در دوره تیرماه تا شهریور 1401 به طور مداوم بین رونق و رکود در نوسان بوده است، به طوری که کل صنعت شماخ از امتیاز 93/53 واحد پیش رفته است. در تیرماه به امتیاز 45/48 واحد رسید و در اسفند ماه کاهش یافت و سپس به محدوده قبلی بازگشت که نشان از وجود روند سینوسی در صنعت طی تابستان سال جاری دارد.

در کل اقتصاد، همین روند به صورت سینوسی حفظ شده است. با این تفاوت که نمره کل اقتصاد در شهریور امسال به بالاترین حد خود در کل تابستان رسیده است.

گزارش اتاق بازرگانی حاکی از آن است که قیمت شماخ در کل اقتصاد در شهریورماه با 4 واحد افزایش به 08/52 واحد رسید. مجموع شماخ در تیرماه 50/08 واحد بود که در اسفندماه با افت دو واحدی به 48/6 واحد رسید، اما در سومین ماه تابستان این روند دوباره برعکس شد و مدیران اقتصاد خرید وضعیت مطلوب تری را گزارش کردند. نسبت به ماه پنجم دلیل اصلی بهبود محسوس کل اقتصاد در شهریور 1401، افزایش محسوس سطح فعالیت تجاری، علاوه بر رشد فروش داخلی و بهبود 10 واحدی در سطح توصیه‌ها است.

با این حال، تحلیل روند کلی اقتصاد و صنعت نشان می‌دهد که کمبود مواد اولیه علاوه بر برخی نظارت‌های حاد ناشی از قطعی اینترنت، باعث کاهش امید به تولید یا گسترش کسب‌وکارها در یک ماه آینده شده است. . بر اساس گزارش مدیران خرید در دو حوزه اقتصاد و صنعت، امید بازرگانان به رونق در مهرماه 52 واحد پیش بینی شده است که 10 واحد کمتر از پیش بینی مدیران خرید در شهریور ماه و بیم فعالان جدی اقتصادی است. از نبود اینترنت مطلع شده است. در نتیجه این وضعیت، همه تاجران در اخبار مختلف ظاهر شدند. اما باید تا انتشار گزارش شامخ مهرماه 1401 صبر کرد و تأثیرات این اتفاق غیراقتصادی بر تولید و تجارت مستقیماً متاثر شد.

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما