ترازوهای هوشی که سلامت اعصاب و عروق خونی را کنترل می کند

فرارو- در رویداد IFA 2022 در برلین، Withings یک ترازو هوشمند جدید به نام Body Comp را معرفی کرد. آنچه این مقیاس را از سایرین متمایز می کند، توانایی آن در ارزیابی سلامت عروق و اعصاب کاربران است.

یک سرویس آموزشی مدرن Health Plus نیز در کنار این مقیاس برای کمک به کاربران در دستیابی به اهداف سلامتی خود ارائه شده است. این ترازو هوشمند از دستگاه BIA (آنالایزر امپدانس زیستی) برای ارزیابی بدن انسان استفاده می کند.

BIA می تواند میزان ماهیچه، آب، استخوان و چربی را در یک فرد تعیین کند. این ترازو به قابلیت های جدیدی از جمله اندازه گیری سن عروق، چربی احشایی و سلامت اعصاب مجهز شده است.

ترازوی حومسدان Body Comp

چربی احشایی نوعی چربی است که می تواند از بدن محافظت کند. این نوع چربی روی هورمون های بدن تاثیر می گذارد و مقدار زیاد آن باعث اختلال در متابولیسم و ​​سلامت قلب انسان می شود.

سن عروق بر اساس سرعت موج نبض عروق خونی اندازه گیری می شود. این پارامتر فشار شریانی را اندازه گیری می کند و بررسی می کند که آیا فشار برای سن کاربر مناسب است یا خیر.

افرادی که سن عروقی آنها بیشتر از سن تقویمی آنها است بیشتر در معرض خطر ابتلا به مشکلات قلبی عروقی هستند. این اولین بار نیست که ترازو Withings چربی احشایی و سن عروقی را در کاربران تشخیص می‌دهد، اما نظارت بر سلامت اعصاب ویژگی جدیدی است که در جدیدترین ترازو هوشمند این شرکت شاهد آن هستیم.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما