برای استفاده از بودجه فدرال، سازندگان تراشه باید مراقبت از کودک را ارائه دهند

واشنگتن – دولت بایدن قصد دارد از سرمایه گذاری گسترده دولت فدرال در صنعت نیمه هادی ها برای پیشرفت در یک هدف دیگر استفاده کند: مراقبت از کودکان مقرون به صرفه.

در روز سه‌شنبه، وزارت بازرگانی اعلام خواهد کرد که هر تولیدکننده نیمه‌رسانا که به دنبال 40 میلیارد دلار یارانه جدید فدرال است، باید اساساً مراقبت از کودکان با قیمت مناسب و باکیفیت را برای کارگرانی که یک کارخانه می‌سازند یا راه‌اندازی می‌کنند، تضمین کند.

سال گذشته، یک گروه دو حزبی از قانونگذاران قانون چیپس را تصویب کردند که 39 میلیارد دلار را به طور مستقیم به تقویت کارخانه های نیمه هادی ایالات متحده به عنوان بخشی از 52 میلیارد دلار یارانه برای صنعت اختصاص داد، به این امید که کشور را کمتر به تامین کنندگان خارجی برای تراشه های حیاتی که قدرت می دهد وابسته کند. کامپیوتر، بازی های ویدئویی، ماشین و غیره.

شرکت هایی که یارانه ساخت کارخانه های جدید را دریافت می کنند، می توانند بخشی از پول دولت را برای تامین نیازهای جدید مراقبت از کودکان استفاده کنند. آنها می توانند این کار را از طرق مختلف انجام دهند، با مشورت مقامات بازرگانی، که دستورالعمل های اساسی را تعیین می کنند اما دیکته نمی کنند که چگونه شرکت ها اطمینان حاصل کنند که کارگران به مراقبت هایی که می توانند از عهده آنها برآیند دسترسی داشته باشند.

این امر می تواند شامل ساخت مراکز مراقبت از کودکان شرکت در نزدیکی کارگاه های ساختمانی یا کارخانه های جدید، پرداخت هزینه به ارائه دهندگان مراقبت از کودکان محلی برای افزایش ظرفیت با هزینه مقرون به صرفه برای کارگران، یارانه مستقیم هزینه های مراقبت از کارگران یا سایر مراحل مشابه باشد که دسترسی کارگران را تضمین می کند. مراقبت از فرزندان خود

کارفرمایان آمریکایی، از جمله تولیدکنندگان، به طور فزاینده ای این نگرانی را ایجاد می کنند که عدم دسترسی به مراقبت از کودکان مقرون به صرفه، میلیون ها آمریکایی را از جستجوی کار، به ویژه زنان، مسدود می کند. پرزیدنت بایدن در دو سال گذشته کنگره را تحت فشار قرار داد تا به این نگرانی‌ها رسیدگی کند و صدها میلیارد دلار برای برنامه‌های جدید مراقبت از کودکان پیشنهاد کرد، اما او حتی نتوانست از حمایت اکثریت دموکرات‌های سنا جلوگیری کند.

غرفه آقای بایدن قانونگذاران را متقاعد کرد که مجموعه ای از برنامه های هزینه های جدید را که به دنبال تقویت تولید آمریکایی هستند، تصویب کنند. اکنون، بازرگانی در تلاش است تا از بخش مرکزی این تلاش‌ها، که هدف آن گسترش تولید نیمه‌هادی‌های آمریکایی است، استفاده کند تا حداقل یک فرورفتگی کوچک در اهداف بزرگ خود برای به اصطلاح اقتصاد مراقبت ایجاد کند.

این به فهرست رو به رشدی از تلاش‌های دولت برای گسترش دسترسی آقای. سیاست های اقتصادی بایدن فراتر از هدف اصلی آنها. به عنوان مثال، مقامات دولتی استانداردهای سختگیرانه کار و مقررات “خرید آمریکا” را به پول حاصل از قانون زیرساخت دو حزبی متصل کرده اند. الزامات مراقبت از کودک برای سازندگان تراشه انعطاف‌پذیر خواهد بود، اما تقریباً به طور قطع برخی از دلارهای یارانه‌ای را که به منظور افزایش ظرفیت کارخانه و ایجاد شغل است، منحرف می‌کند.

انتظار می‌رود وزارت بازرگانی درخواست خود را روز سه‌شنبه منتشر کند و به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا شروع به طرح یارانه‌های فدرال کنند که صنعت برای تامین آن از کنگره سخت لابی کرده است.

چشم انداز دسترسی به این وجوه، سازندگان تراشه های داخلی و خارجی را ترغیب کرده است تا میلیاردها دلار برای سرمایه گذاری های جدید در آریزونا، نیویورک مرکزی و جاهای دیگر اعلام کنند.

اما حتی با افزایش سرمایه گذاری ها، شرکت ها از مشکلات در یافتن کارگران برای ساخت و راه اندازی تاسیسات تولیدی شکایت دارند.

صنعت مراقبت از کودکان در آمریکا به طور کامل از رکود همه گیر خارج نشده است. بر اساس تجزیه و تحلیل داده های وزارت کار توسط مرکز مطالعه اشتغال مراقبت از کودکان در دانشگاه کالیفرنیا-برکلی، هنوز حدود 58000 کارگر یا 5 درصد کمتر از اوج پیش از همه گیری است.

اندکی قبل از همه‌گیری، مرکز سیاست دو حزبی در واشنگتن 35 ایالت را مورد بررسی قرار داد و دریافت که بیش از 11 میلیون کودک نیاز بالقوه به مراقبت از کودکان دارند – با این حال کمتر از 8 میلیون فرصت در دسترس بود.

این کمبود به‌ویژه در برخی از مناطقی که تولیدکنندگان قرار است شروع به ساخت کارخانه‌های تولید تراشه‌های جدید بر اساس قوانین جدید کنند، شدید است. مقامات وزارت بازرگانی محاسبه می کنند که در منطقه سیراکوز، جایی که میکرون سال گذشته پس از آقای Micron اعلام کرد سرمایه گذاری 100 میلیارد دلاری در ساخت تراشه دارد. بایدن قانون جدید را امضا کرد، نیاز به اسلات در مراکز مراقبت از کودکان تقریباً سه برابر ظرفیت واقعی مراقبت در منطقه است.

در فونیکس، جایی که تولید نیمه هادی ها در حال رونق است، هزینه های مراقبت از کودکان حدود 18 درصد از حقوق یک کارگر معمولی ساختمانی یا تولیدی را مصرف می کند. این سهم بالاتر از میانگین کشوری است.

جینا ریموندو، وزیر بازرگانی، در مصاحبه‌ای گفت که الزامات مراقبت از کودک باید به شرکت‌ها کمک کند تا با تسهیل در جذب و نگهداری مراقبانی که به دلیل مشکلات در یافتن مراقبت از فرزندانشان از کار باز مانده‌اند، با بازار کار فشرده کنار بیایند. .

در سخنرانی هفته گذشته، خانم رایموندو تلاش برای جذب زنان بیشتر به نیروی کار را “یک سوال ساده ریاضی” برای صنایعی که از کمبود نیروی کار شاکی هستند، خواند. ما به تولیدکنندگان تراشه، شرکت‌های ساختمانی و اتحادیه‌ها نیاز داریم که با ما در راستای هدف ملی استخدام و آموزش یک میلیون زن دیگر در زمینه ساخت‌وساز در دهه آینده همکاری کنند تا نه تنها در تراشه‌ها، بلکه سایر صنایع و پروژه‌های زیربنایی را نیز برآورده کنیم.» او گفت.

از هر 10 کارگر تولیدی ایالات متحده، تنها 3 نفر زن هستند. ام‌اس. رایموندو گفت اگر دولت به شرکت‌ها کمک نکند تا با آوردن زنانی که بچه دارند، این اعداد را تغییر دهند، قانون چیپس شکست خواهد خورد.

خانم “شما موفق نخواهید شد مگر اینکه راهی برای جذب، آموزش، سرکار و حفظ زنان بیابید و این کار را بدون مراقبت از کودک انجام نخواهید داد.” رایموندو در مصاحبه ای گفت.

الزامات بازرگانی نشان دهنده گامی نسبتاً کوچک به سوی آقای. جاه طلبی های بایدن برای مراقبت از کودکان بسیار بزرگتر و هنوز محقق نشده است.

آقای. بایدن در ماه‌های پس از روی کار آمدن خود از برنامه اقتصادی ۴ تریلیون دلاری خود رونمایی کرد. به دو قسمت تقسیم شد. یکی بر سرمایه‌گذاری‌های فیزیکی متمرکز بود: تعمیر پل‌ها و لوله‌های آب، گذاشتن کابل پهنای باند، ایجاد تغییر به سمت منابع انرژی کم انتشار و تسریع ظرفیت تولید جدید برای رقابت در صحنه جهانی. این یک منبع موفقیت مکرر قانونگذاری برای رئیس جمهور بود که یک لایحه زیرساختی دو حزبی، لایحه CHIPS و یک لایحه آب و هوا، بهداشت و مالیات را امضا کرد که تنها با رای دموکرات ها تصویب شد.

غرفه آقای بایدن نتوانست نیروهای میانه رو در حزب خود، مانند سناتورهای کیرستن سینما از آریزونا و جو مانچین سوم از ویرجینیای غربی را متقاعد کند که از اکثر مفاد نیمه دوم دستور کار او حمایت کنند. اینها عمدتاً برنامه های رئیس جمهور برای سرمایه گذاری روی مردم بود: مرخصی استحقاقی تضمین شده توسط فدرال. مراقبت یارانه ای برای کودکان، معلولان و افراد مسن آمریکایی؛ پیش مهدکودک جهانی؛ کالج جامعه رایگان برای همه، و بیشتر.

ماهیت ناهموار آقای. موفقیت بایدن نابرابری های جنسیتی موجود در اقتصاد را تشدید می کند. برخی از اقتصاددانان هشدار می دهند که آنها می توانند مانع رشد اقتصادی آینده شوند. بسیاری از آقایان برنامه های مردم محور بایدن عمداً با هدف تقویت مشارکت زنان در نیروی کار بود.

ممکن است سال ها طول بکشد تا دموکرات ها فرصت دیگری برای تصویب این برنامه ها داشته باشند. جمهوری خواهان پاییز گذشته کنترل مجلس نمایندگان را به دست آوردند و به شدت به مخالفت با آقای ترامپ پرداختند. بایدن در مورد پیشنهادهای جدید هزینه‌ها و افزایش مالیات بر شرکت‌ها و افراد پردرآمد که خواستار پوشش آن هزینه‌ها شده است. گروه‌های مترقی و قانون‌گذاران لیبرال تا حد زیادی اذعان می‌کنند که احتمال کمی وجود دارد که لایحه مراقبت از کودک راه خود را به آقای دکتر برساند. میز بایدن قبل از انتخابات 2024.

زمانی که سال گذشته مشخص شد که برنامه‌های گسترده برای گسترش و یارانه مراقبت از کودکان وارد لایحه آب و هوا، بهداشت و مالیات نمی‌شود که نقطه اوج اوج آقای دکتر بود. تلاش های اقتصادی بایدن در کنگره، خانم. رایموندو دستیاران را دور میز کنفرانس جمع کرد. او به آنها گفت که “اگر کنگره قرار نیست کاری را که آنها باید انجام می‌دادند، انجام می‌دادیم، ما این کار را در اجرای” لوایح تصویب شده انجام خواهیم داد.

برخی از تولیدکنندگان آمریکایی قبلاً برای کمک به رفع نیازهای کارگران به مراکز مراقبت در محل روی آورده اند. خودروساز تویوتا از سال 1993 در کارخانه ای در کنتاکی و از سال 2004 در ایندیانا مراقبت 24 ساعته را ارائه کرده است.

چاد موتری، مدیر مرکز تحقیقات تولید در مؤسسه تولید، که وابسته به انجمن ملی تولیدکنندگان است، اواخر سال گذشته در گزارشی نوشت که در دسترس بودن مراقبت از کودک بخشی از دلایلی است که زنان به دنبال شغل بیشتر در تولید نیستند.

او نوشت: «زنان استعداد قابل توجهی را نشان می دهند که تولیدکنندگان نمی توانند نادیده بگیرند.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما