با سفارش بک لینک چه چیزی اشتباه

به طور مثال اگر شما بر روی کلمه طراحی وب سایت لینک داده باشید، زمانی که کاربر این کلمه را جستجو می کند، جایگاه سایت شما بر روی عبارت طراحی وب سایت، بهبود خواهد یافت. در گذشته وجود هر نوع بک لینک حی بک لینک های بی کیفیت نیز در رنک گیری و دیده شدن سایت، تاثیر مثبت داشت. این نوع بک لینک اعتباری از صفحه مبدا دریافت نمی کند. https://xseo.ir که گوگل به بک لینکی از سایت شما برخورد می کند به کلمه ای که لینک شده اهمیت زیادی می دهد. اگر از همه استراتژی های ذکر شده در متن با هم و یکجا استفاده کنید اعتبار سئو سایت شما افزایش می یابد و در گوگل رتبه بالایی پیدا می کنید. انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وبسایت منتوریکس مجاز میباشد. با ما همراه باشید چرا که قرار است در این مقاله به سوالات شما حول مبحث بک لینک پاسخ دهیم. که در این مقاله ما بر آن هستیم که به لینک سازی داخلی و خارجی به طور خاص و مفصل بپردازیم پس با ما همراه باشید. ​C᠎ontent was gener​at᠎ed  by GSA C᠎onte᠎nt G᠎en​erat or DEMO !

رعایت اصول سئو: قبل از این که شروع به ساخت بک لینک نمایید، حتما تمام اصول سئو داخلی را رعایت نمایید. فقط در صورتی بک لینک ها به سایت ارزش می دهند که از نظر گوگل دارای ارزش باشند. چرا که الگوریتم های گوگل با دیدن بک لینک ها، فقط زمانی به سایت لینک شده ارزش و اعتبار منتقل می کند که لینک ارزشمند بوده و از نوع دوفالو باشد. 1. از هر سرویس بلاگ دهی فقط یک بلاگ برای خودتان بگیرید و بسازید چرا که آی پی های متفاوتی داشته باشند و گوگل کمتر به این بک لینک ها شک کند. اما این روز ها، با توجه به بازار پر زرق و برق دیجیتال، تبلیغات گسترده آن و تنوع طلبی مشتریان، این جمله نمی تواند برای پیشرفت و دیده شدن کسب و کارها، صدق کند. تخصصاش در گوگل ادز، تبلیغات کلیکی و CRO، او را به استاد همه فن حریف این حوزه تبدیل کرده و دانشاش در حوزه دیجیتال مارکتینگ مثالزدنیست. https://xseo.ir/link-building امروزه الگوریتم های گوگل تغییر کرده اند.

وجود الگوریتم پنگوئن موجب شده، هر لینکی بر روی رنک گیری سایت تاثیر نداشته باشد. در مقابل، پست مهمان در پلتفرمهای مخصوص این کار، رایگان است و هزینهای ندارد؛ اما تاثیر پست مهمان به اندازه رپورتاژ آگهی نیست. به این صورت میتوانید اثرگذاری رپورتاژ خود را افزایش دهید. به زبان ساده، کاربران با کلیک بر روی لینک سایت شماره 2، از این سایت خارج شده و وارد سایت شماره 1 می شوند. از استفاده از کلماتی مانند اینجا، ادامه مطلب و… در ادامه چند مورد از کلی ترین مزایای لینک سازی طبیعی را برای شما ارائه کرده ایم. چند نوع بک لینک داریم؟ برای ایجاد لینک های ورودی به چند فاکتور مهم معرفی شده در زیر باید دقت کرد. یکی از مهمترین فعالیت های سئو، ایجاد بک لینک است. متاسفانه یکی از مشتریان ما از یکی از سایت هایی که بک لینک هایی را به صورت پکیج می فروشد بک لینک خریداری کرده بود که با بررسی گزارش بک لینک های او متوجه شدیم که اولاً اکثرا لینک ها نو فالو هستند و ثانیاً لینک ها بیشتر پروفایلی اند یعنی لینک در یک صفحه بی ارزش خارجی و فقط با یک کلمه کلیدی قرار داده شده بود. به عبارت دیگر اگر از یک صفحه از سایت شما لینکی به صفحه ی دیگر آن داده شود، لینک داخلی ساخته می شود.

بنابراین، سعی کنین تا لینک های داخلی زیادی در صفحه قرار ندین. اگر برای فایل خود هم پلتفرم خاصی پیدا نکردید میتوانید با سایتهای دانلود یا مرتبط در حوزه کاری خود وارد مذاکره شوید. سایت های مختلفی هستند که تولید محتوای خاصی انجام نمی دهند و در واقع صرفا بستری برای گذاشتن محتوا توسط اشخاص دیگر هستند. ایجاد و تولید محتوای با کیفیتی که از طریق آن کاربران و بازدیدکنندگان محتوا و نقل قول شما را با قرار دادن آدرس لینک شما در سایت خود قرار دهند. ایجاد بک لینک در صفحات داخلی سایت را لینک سازی داخلی می گویند. در واقع این صفحات نیازی به کسب رتبه بالا در نتایج جستجو ندارن. اما اگر بخوایم موضوع اهمیت لینک رو واقع گرایانه بررسی کنیم، باید گفت درسته که الان مثل 20 سال یا 10 سال قبل لینک اهمیت نداره، اما واقعا اون قدر هم بی اهمیت نیست. برای داشتن دسترسی چنین اطلاعاتی باید از طریق جدول قرار گرفته در Top linked pages و در بخش External links اقدام نمایید. اگر توانستید برای این سوالات پاسخ مناسب پیدا کنید، توانسته اید مخاطب خود را به درستی بشناسید. زمانی که بک لینک ها، بک لینک هایی مفید و مناسب باشند، ربات و خزنده های موتور جستجوی گوگل با سرعت بیشتری به سایت شما دسترسی پیدا می کنند.

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما
محتوا در این سایت توسط هوش مصنوعی و بر اساس اطلاعات اینترنتی تولید می‌شود و ما هیچ گارانتی‌ای برای دقت آن نمی‌دهیم و از استفاده از آن تشویق نمی‌کنیم.