باربی بودن چگونه است؟ از مارگوت رابی بادی دوبل بپرسید.

اما ایستوود به تازگی در استودیوی برادران وارنر در لندن لباس صورتی تنگ باربی را عوض کرده بود که متوجه شد برجسته‌ترین نقش خود را دریافت کرده است: دوتایی بدن باربی.

این خبر از طریق متن یکی از مدیران بازیگران فیلم جدید گرتا گرویگ، تنها چند ساعت پس از تست بازیگری او برای این نقش منتشر شد. او گفت، پس از اینکه دو بار پیشنهادات خود را برای اضافه شدن به او رد کردند، انتظارات خود را پایین آورده بود. خانم “کاملاً متقاعد شده بودم که خودم را به جست و خیز ادامه می دهم.” ایستوود افزود.

این بازیگر 26 ساله که در سانفرانسیسکو بزرگ شده و اکنون در لندن زندگی می کند، بیشتر روی تبلیغات، موزیک ویدئو و فیلم های کوتاه کار کرده بود. بازی او در “باربی” اولین بار او را به عنوان یک دوتایی بادی مشخص کرد.

هر روز اول سر صحنه هر گونه نگرانی از بین می رفت. او قبل از طلوع آفتاب از خواب بیدار شد و تا ساعت 6 صبح سوار یک مینی بوس بود که او را به استودیو رساند.

او با اشاره به اینکه در آن زمان یکی از معدود افرادی بود که در صحنه فیلمبرداری حضور داشت، به خاطر می‌آورد: «در روزهای اول من، کمی تحت درمان با ستاره قرار گرفتم. او گفت: «من واقعاً احساس خرابکاری می‌کردم.

در دنیای بازیگران، دو نفره بادی استخدام می‌شوند تا بازیگرانی را که قادر یا مایل به فیلمبرداری صحنه‌های خاصی نیستند، پر کنند. در موارد دیگر، استند-این ها می توانند به تیم تولید کمک کنند تا در زمان و هزینه صرفه جویی کنند. لیز لوئیس، کارگردان بازیگری که روی «باربی» کار نکرده است، می‌گوید: «آن‌ها قرار نیستند مارگوت رابی را در حالی که در حال انجام تست‌های نور هستند، روی صحنه بنشینند». “آنها کسی را انتخاب می کنند که اندازه، قد و رنگ یکسانی داشته باشد.”

ام‌اس. ایستوود در ابتدا به عنوان دست دوبل خانم استخدام شد. رابی، که نقش شخصیت اصلی را بازی می‌کند، اما در نهایت صحنه‌های قوی‌تری را به نمایش گذاشت که در آن تمام بدن او، جدای از صورتش، در شات دیده می‌شد. او گفت: «آنها هیچ جزئیاتی از کاری که ما انجام خواهیم داد به من ندادند. چند باری آنها گفتند که کل بازیگران آنجا خواهند بود و روز مهمی خواهد بود، اما تا زمانی که من سر صحنه فیلمبرداری نباشم، هرگز جزئیاتی از کاری که ما انجام خواهیم داد به من ندادند.

ام‌اس. هدف اصلی ایستوود دوستی با خانم بود. رابی به این امید که در فیلم دیگری به عنوان دوبله بدنش کار کند. با این حال، این جفت اغلب با هم همپوشانی نداشتند. در حالی که خانم ایستوود صحنه های خود را در یک صحنه فیلمبرداری کرد، خانم. رابی اغلب از او در دیگری فیلم می گرفت.

ام‌اس. ایستوود در مورد کار خود احساس اطمینان کرد: او گفت که مردم سر صحنه اغلب او را با خانم اشتباه می گیرند. رابی، از جمله خود بازیگر. در حالی که به فیلم نگاه می کنیم، خانم. رابی به او گفت که در برخی مواقع فکر می کرد که دارد خودش را تماشا می کند.

و حتی اگر برنامه‌هایشان با هم هماهنگ نبود، اندازه‌گیری‌هایشان مطابقت داشت. هر لباس خانم ایستوود یکی از لباس هایی بود که خانم. رابی هم داشت. او گفت: “آنها به طور خاص برای من چیزی درست نکردند.”

هر روز صبح قبل از فیلمبرداری، خانم. ایستوود حدود یک ساعت وقت صرف آرایش و آرایش مو می کرد. آرایشگر او را با یک زیرسازی برنزی پوشانده بود که بیشتر شبیه روکش آفتاب‌بوس شده باربی بود. اما حتی پس از اعمال چندین لایه، سرپرست تیم آرایش اغلب به هنرمندی که خانم را انجام می داد، نزدیک می شد. رنگ بدن ایستوود برای اینکه بفهمد سایه به اندازه کافی تیره نیست.

برای جلوگیری از لکه دار شدن لباس ها، او لباس های خودش را می پوشید تا زمان فیلمبرداری صحنه فرا رسید. از آن نقطه به بعد، خانم ایستوود اغلب نمی‌دانست که چه اتفاقی می‌افتد. بدون هیچ زمینه ای برای طرح فیلم، او برای انجام هر کاری که از او خواسته می شد باز بود.

یکی از صحنه های خانم ایستوود که چندین بار فیلمبرداری شده بود در این تریلر نمایش داده شد – تصویری از او در حال بالا رفتن از پله‌ها پس از مرگ طوری رفتار می کند که انگار پاهایش درد می کند. هنگامی که تریلر منتشر شد، او از دیدن آن هیجان زده شد.

در صحنه ای دیگر، خانم ایستوود مجبور شد یک ساعت رو به پایین روی زمین دراز بکشد. وقتی یک طرف صورتش را روی زمین نگه داشت آرایشش لکه دار شد. او گفت: «وقتی بلند شدم، به معنای واقعی کلمه احساس مستی کردم. “من نمی دانم آن صحنه در مورد چه بود.”

و این احساس به طور گسترده‌تری برای کل تجربه اعمال می‌شود. او گفت: «من دو هفته در این کار بودم و به سختی می‌دانم فیلم درباره چیست. آنها کار بسیار خوبی برای پنهان نگه داشتن طرح انجام دادند.» او تا زمانی که تابستان امسال برای عموم اکران نشود، نمی تواند فیلم را ببیند.

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما