یک سایت وردپرسی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

یکی از پرطرفدارترین روش های بازاریابی و تبلیغات استفاده از پنل پیامک و ارسال پیامک انبوه است. در واقع با خرید این پنل ها می توانیم پیام تجاری خود را به مخاطبان هدف ارسال کنیم و آنها را به یک مشتری جدید تبدیل کنیم!

جالب است که پنل های پیام نیز انواع مختلفی دارند که برخی از آنها قابلیت اتصال به سایت وردپرس را دارند و از این طریق می توان انواع پیام های خدماتی، اطلاعیه ها و کدهای ثبت نام را به راحتی ارسال کرد.

اکنون ممکن است از خود بپرسید که یک سایت وردپرسی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ این پنل ها چگونه مخاطب را راضی می کند؟ چگونه به سایت وردپرس متصل می شود؟ یا پانل قیمت همانطور که هستم چان اینست ? برای پاسخ به این سوالات بهتر است تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با پنل پیام رسان وردپرس

همانطور که گفتیم برای ارسال پیام های هدفمند و انجام بازاریابی پیامکی باید یک پنل مناسب خریداری کنیم و سپس پنل را به سایت وردپرس متصل کنیم و از امکانات آن برای ارسال پیام به مشتریان استفاده کنیم. برای این منظور افزونه های متعددی طراحی شده است که به کمک آن ها می توانیم پیام پنل خود را به سایت وردپرس متصل کنیم. از جمله این افزونه ها می توان به افزونه پیامک وردپرس (WP-SMS) اشاره کرد که ویژگی های منحصر به فردی دارد. از جمله این صلاحیت ها باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارسال پیام برای کاربران سایت پس از قرار دادن مطالب جدید
  • ارسال اعلان ها و پاسخ به نظرات
  • برای اعضای مربوطه خبرنامه و اطلاعیه ها پیام ارسال کنید
  • اطلاع رسانی به کاربران هنگام ثبت نام
  • با ارسال پیام به مدیر سایت اطلاع دهید

اما نکته مهم در اینجا این است که اگر یک پنل پیام ویژگی ها و قابلیت های مناسب را نداشته باشد، گزینه مناسبی برای استفاده در سایت وردپرسی نیست. بنابراین بهتر است با امکانات پنل سایت وردپرس آشنا شوید.

ویژگی های پنل اس ام اس مناسب برای سایت وردپرسی

سیستم های پیام رسانی اغلب دارای ویژگی هایی هستند که می توان از آنها برای ارسال سریع تبلیغات و خدمات استفاده کرد. علاوه بر این، امکان شناسایی مخاطبان و طبقه بندی مشتریان بر اساس سن، جنسیت، نوع شغل و موقعیت جغرافیایی وجود دارد. اما داشتن این ویژگی ها برای یک سایت وردپرسی کافی نیست! بلکه تجربه نشان داده است که پنل پیام برای استفاده در چنین سایت هایی باید شرایط زیر را داشته باشد:

1- طراحی آن ساده و کاربردی باشد

اولین چیزی که در انتخاب تابلو باید به آن توجه کنید نوع طراحی و ظاهر تابلو است. این طراحی باید به گونه ای انجام شود که بتوانید به راحتی امکانات مختلف آن را فعال کرده و پیام های خدماتی را به درستی برای مشتریان ارسال کنید.

البته لازم به ذکر است که کار با پنل های پیام چندان سخت نیست، اما ممکن است برخی افراد با فضای این پنل ها و نحوه استفاده از آنها در سایت وردپرس آشنایی کامل نداشته باشند. به همین دلیل طراحی پنل باید ساده و کاربردی باشد.

یک سایت وردپرسی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

2- دارای ویژگی های مناسب برای تعامل با مشتری است

یکی از مهم ترین ویژگی های یک پنل پیام رسان مناسب امکان تعامل با مشتری و مخاطبان سایت است. در واقع سیستم های ارسال پیام کوتاه باید تمامی شرایط لازم برای ارتباط و تعامل گسترده با مخاطب را داشته باشند. به عنوان مثال امکان ارسال پیام های مناسب و تبریک تولد به مخاطب باعث تعامل بیشتر با سایت می شود.

یکی دیگر از قابلیت های تعاملی پنل های پیامکی امکان برگزاری نظرسنجی و مسابقه بین اعضای سایت است. این امر باعث می شود که مخاطب از محتوای سایت برداشت بهتری داشته باشد و نسبت به محتوای لیست شده بی تفاوت نباشد.

3- هنگام ارسال پیام نباید قطع یا کند شود

همانطور که گفتیم یکی از کاربردهای پنل اس ام اس برای سایت های وردپرسی ارسال کد تایید برای ثبت نام در سایت است. بنابراین باید از پنلی استفاده کنید که کارایی بالایی داشته باشد و باعث تاخیر و اختلال در ارسال پیام نشود.

علاوه بر این، هر سیستم پیام رسانی ممکن است در 24 ساعت شبانه روز با مشکل مواجه شود و نیاز به پشتیبانی فنی داشته باشد. به همین دلیل بهتر است از پنلی استفاده کنید که 24/7 آن را پشتیبانی می کند.

4- قابلیت ارسال پیامک از طریق الگوها و الگوها را داشته باشد

شاید شما هم دیده باشید که برخی از سایت ها دارای باشگاه مشتریان یا خبرنامه هستند که در آنها پیامی حاوی کد تایید ثبت نام برای شما ارسال می شود. این پیام ها با یک الگو و الگوی مشترک نوشته می شوند و فقط کد ثبت نام در آنها تغییر می کند.

توجه به این نکته ضروری است که پیام های حاوی کد تأیید نیز باید قابلیت ارسال به لیست سیاه را داشته باشند. بر اساس لیست سیاه، آن دسته از مخاطبان کسانی هستند که امکان دریافت پیام های تبلیغاتی را مسدود کرده اند. این در صورتی است که تأیید کد پیامکی نوعی پیامک خدماتی است.

در نتیجه پنل پیام رسان سایت وردپرس باید امکان ارسال خدمات پیام رسانی از طریق الگوها و الگوها را داشته باشد تا بتوان از آن برای ارسال صحیح پیام های تایید کد و ثبت نام در سایت استفاده کرد.

افرونه ارقام یکی از امکاناتی است که پیامک ملی در اختیار کاربران خود قرار داده است.

5- هزینه از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد

یکی دیگر از پارامترهایی که بر انتخاب پنل پیامک سایت وردپرس تاثیر می گذارد هزینه آن است! بنابراین برای خرید این پنل ها باید توجه داشت که آیا خرید پنل نسبت به امکانات و قابلیت های آن به صرفه است یا خیر. البته برخی از سامانه های پیام رسان نیز برای جلب رضایت مشتریان اقدام به فروش بسته های پیامکی می کنند که می تواند هزینه ها را تا حد زیادی کاهش دهد.

حال که با ویژگی های پنل پیام رسان مناسب برای سایت وردپرس آشنا شدیم، بهتر است یکی از بهترین پنل های پیام رسان ایران را به شما معرفی کنیم؛ در بخش بعدی با ما همراه باشید.

میلیپیاماک; قوی ترین پنل ایران

میلیپیامک یک سامانه پیام رسان قدرتمند است که قابلیت ارسال انواع پیام های گروهی و تبلیغاتی را از طریق اینترنت دارد. به همین دلیل می توان از آن برای گسترش بازاریابی پیامکی و تعامل با مشتریان استفاده کرد.

از جمله ویژگی های پنل پیامک پیام ملی باید دارای ویژگی های منحصر به فرد، پشتیبانی 24 ساعته، شماره بانک جامع و به روز، حروف منحصر به فرد و منحصر به فرد، قابلیت باشد. سرویس ملی پیام رسان و 30 روز ضمانت بازگشت ذکر شد.

در پایان توصیه می کنیم برای ارتباط بهتر با مخاطبان خود و به منظور بازاریابی پیامکی به سایت ملی پیامک به آدرس www.melipayamak.com مراجعه کرده و مقالات آموزشی مختلف را در این سایت مطالعه کرده و یا سوالات خود را از کارشناسان حرفه ای بپرسید. این سامانه به شماره 02163404.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما