چگونه در قانون جذب در 60 دقیقه پیشرفت کنیم؟

این قانون جذب (صفحه نخست) است: آنچه روی آن تمرکز می کنید گسترش می یابد. من یک روش 5 مرحله ای برای تجلی همه چیز ایجاد کرده ام، و به آن روش عرضه بله برای تجلی می گویند. اکنون، می توانید شروع به تجلی کنید. هنگامی که مهربانی باعث ایجاد مهربانی بیشتر نمی شود، بلکه باعث رنجش می شود، یک مدافع عصر جدید (تاریک) این "قانون" همیشه می تواند ادعا کند که این مهربانی واقعی نبوده است. بیش از 100 میلیون رای در سراسر جهان از طریق تلفن و اینترنت به صندوق انداخته شد. که در آن شخص وضوح کاملی از معنای مهم‌تر پشت خواسته‌های خود دارد، نه اینکه آن را صرفاً به‌عنوان خیال‌بافی ببیند.

نکته شماره یک من برای اجرای قانون جذب برای شما تجسم است. قانون جذب به هر صورت عمل می کند. این امر اجتناب ناپذیر است مگر اینکه فرد بسیار خوش شانسی باشید، جایی که همه چیز برای شما خوب است. پارک‌های ملی، مانند پارک‌های تفریحی، جاذبه‌های کنار جاده‌ای و رانندگی‌های دیدنی، جذابیت اصلی را دارند. گالری عکس خبری نشنال جئوگرافیک. کین، کتی. "مطالعه UF: بینی قهوه ای بهتر از لاف زدن در مصاحبه های شغلی عمل می کند." اخبار دانشگاه فلوریدا در مطالعه ای در دانشگاه فلوریدا، محققان اثرات قهوه ای شدن را در زمینه مصاحبه های شغلی آزمایش کردند. بنابراین اگر قهوه‌ای شدن تاکتیکی واضح برای کارمندان باشد، می‌توان فکر کرد که کارفرمایان همیشه مراقب آن هستند. باید باور داشته باشید که لایق ثروت، سلامتی، خوشبختی، عشق هستید و مثبت فکر کنید.

Law Of Attraction

بنابراین اگر به طور کلی فردی بسیار مثبت و خوش بین هستید و اغلب بر افکار مثبتی مانند شادی، قدردانی، رشد و عشق تمرکز می کنید، پس ضمیر ناخودآگاه شما، کار با قانون جذب، همچنان تجربیات مثبت را به سمت شما جذب می کند. و رویدادهایعنی بیان می کند که از آنجایی که شما جزئی از کیهان بی نهایت هستید، اگر خود را رئیس سازمان خود تصور کنید، اجازه دهید تمام احساسات شما مانند شادی، هیجان، حس موفقیت و غیره و انرژی آزادانه در جریان باشد، آنگاه اینها تنظیم می شوند. به انرژی های نامتناهی کیهان و دستور دهید که شیء تخیل در زندگی واقعی جای گیرد.

آیا انتخاب های بهتری وجود دارد؟

قبل از اینکه از پشت فرمان بالا بروید، در اینجا برخی از مقدمات اصلی که می خواهید انجام دهید آورده شده است. تا زمانی که افراد قهوه ای در توافق خود صادق باشند، برای شرکت مناسب هستند. متوجه خواهید شد که تمرینات به طور منظم به دو دسته ابتدایی و پیشرفته‌تر تقسیم می‌شوند. عشق همان چیزی است که ما در ذات خود هستیم و هر چه عشق بیشتری در قلب خود احساس کنیم، بیشتر به سوی ما آورده می شود. اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید بدون برافراشتن پرچم‌های قرمز، خودتان را به طور مؤثر با رئیستان خوشحال کنید. آیا انتخاب های بهتری وجود دارد؟ با رفاه، افرادی هستند که ممکن است به سادگی آن را به پول متصل کنند. آن قدم کودک به مرحله بعدی و بعدی منتهی شد و اکنون شکافی بین جایی که من بودم و جایی که اکنون هستم قرار دارد.

6. اکنون آنقدر پول دارم که احساس فراوانی می کنم. برای جذب پول باید از یکی از این راه ها استفاده کنید. اگر آن‌ها این قدرت را داشته باشند که آنچه را که می‌خواهیم به ما بدهند یا زندگی‌مان را به جهنم تبدیل کنند، به احتمال زیاد به دنبال راه‌هایی می‌گردیم تا از جنبه‌های خوب آن‌ها استفاده کنیم. وقتی به خود واقعی‌تان گوش می‌دهید و بر اولویت دادن به رفاه خود تمرکز می‌کنید، در جریان هستید. شما آن را روی خلاقیت سرمایه گذاری می کنید و افکار مثبت حس خوب بودن شما را تقویت می کند. این سرویس‌ها با تولید محتوای مثبتی که از آن برای حذف موارد بد از آن صفحات اول استفاده می‌کنند، تا پنج صفحه یا بیشتر، که در آن مرحله – خوب به عنوان فراموش شده، مبارزه می‌کنند. برای افراد قهوه ای آسان است که زیاده روی کنند. قهوه ای موثر مراقب است که از خط عبور نکند و برنامه های خود را آشکار نکند. وقتی رئیس بالاخره تشخیص می‌دهد که یک مرد قهوه‌ای برای نفع شخصی خود را می‌مکد، جیگ بالا می‌رود.

اکثر مردم قبول دارند که بهتر است به رئیس خود احترام بگذاریم و از توهین به او پرهیز کنیم. در اینجا احترام کلمه کلیدی است. اگرچه رئیس ها ممکن است مردان بله را دوست داشته باشند، اما به اندازه کافی برای او احترام قائل باشید که گاهی اوقات اختلاف نظر خود را ابراز کنید. اگرچه این افسانه ممکن است درست نباشد، اما مطمئناً بیانگر این واقعیت است که هزاران نفر در طول 2000 سال ساخت دیوار بزرگ جان خود را از دست دادند. این مقررات به سازمان اجازه می‌دهد تا ساخت هر ساختمانی را در فاصله 1640 فوتی (500 متری) دیوار که می‌تواند باعث آسیب زیبایی شناختی ناخوشایند یا هتک حرمت فیزیکی شود، ممنوع کند. دولت رسماً فعالیت‌هایی مانند برداشتن آجر یا سنگ از دیوار، نگه‌داشتن هیوها یا مهمانی‌ها در بالای آن، حک کردن کلمات روی دیوار یا ساختن خانه‌ای خیلی نزدیک به آن را ممنوع کرد. بسیاری از مکانیسم های پنهان برای ایمنی در زیر صفحه بزرگ به اقدامات هوایی گره خورده است. و از آنجایی که ما کوچکترین کیهان هستیم، خواهان تعادل نیز هستیم. ایجاد تعادل بین بی احترامی و حنایی نسبت به مافوق می تواند دشوار باشد. رئیس او را دوست دارد حتی اگر به نظر می رسد تنها استعداد او توانایی او در تعریف و تمجید از افراد بالاتر است.

و حتی زمانی که مردم آن را درک می کنند، برای اجرا به طرز فکری کاملاً متفاوت با آنچه توسط والدین، سیستم مدرسه و جامعه به ما آموخته اند، نیاز است. اما این به قدرت برخی افراد جدی نیاز دارد. تقریباً 70000 کوشین فقط برای ایجاد یک پوند (0.45 کیلوگرم) رنگ مورد نیاز است. کارمین، یک رنگ قرمز طبیعی که با عصاره کوشینال E120 یا قرمز طبیعی 4 نیز شناخته می‌شود، زیبایی خود را مدیون یک خزنده خزنده کوچک است. اما اگر کارمین یک محصول طبیعی و بدون اثرات منفی درازمدت است، چرا غول قهوه استارباکس به همراه شرکت های متعدد دیگر استفاده از آن را برای افزودن رنگ به محصولات خود متوقف کردند؟با این حال، از آنجایی که به طور فزاینده ای آشکار شده است که دیوار در خطر است، دولت با کمک سازمان هایی مانند دوستان بین المللی دیوار بزرگ و انجمن دیوار بزرگ چین، قوانین و مقرراتی را برای جلوگیری از آسیب به آن وضع کرده است. و ساختار را به درستی بازسازی کنید.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما