پنج روش موثر برای رهایی از کمپ ترک اعتیاد

اگر تصمیم می‌گیرید از محصولی که حاوی نیکوتین است استفاده نکنید، مثلاً یک ناحیه، آدامس یا قرص‌های پاستیل، از پزشک خود در مورد یک داروی تجویزی سوال کنید. همچنین کارتریج‌هایی در دسترس هستند که حاوی مایع طعم‌دار بدون نیکوتین هستند، برای کاربرانی که خواهان تجربه حسی کشیدن سیگار بدون اثرات مضر هستند. با ورزش و خوردن غذای مناسب، در مقایسه با سیگاری‌هایی که عادات غذایی خود را تغییر نمی‌دهند یا برنامه تناسب اندام ندارند، می‌توانید شب‌های بی‌قراری بسیار کمتری داشته باشید. تکنیک ها و ایده های استفاده از این مقاله را در ذهن داشته باشید و شانس عالی برای داشتن یک زندگی سالم تر و بدون سیگار خواهید داشت. نه تنها سالم‌تر خواهید بود، بلکه به زودی خواهید دید که با توجه به اینکه سیگار نمی‌کشید، چقدر پول می‌توانید پس انداز کنید.

آیا این برای شما هزینه زیادی دارد؟مقدار پولی را که معمولاً برای سیگار خرج می‌کردید کنار بگذارید و آن را برای چیزی که واقعاً می‌خواهید ذخیره کنید، مانند یک کمد لباس جدید، چند مبلمان زیبا یا حتی یک تعطیلات آخر هفته. هر بار که وسوسه می‌شوید، باید به خود اجازه دهید که به سیگار «بله» بگویید. درک زمان «نه» گفتن یکی از هوشمندانه‌ترین مواردی است که یک فرد می‌تواند در مغز خود انتخاب کند، زمانی که بداند عملی که قرار است انجام دهد برایش فایده‌ای ندارد. بنابراین اگر می‌خواهید به سیگار «نه» بگویید، این پست را بخوانید تا بفهمید چگونه این کار را انجام دهید. اگر سیگار همراه خود نداشته باشید، اجازه می‌دهید که سیگار کشیدن کمتر شود.

اگر دیدگاهی خوش بینانه، خوش بینانه و تمایل به استقامت نداشته باشید، زمان چالش برانگیزی برای ترک عادت خود خواهید داشت. با کاهش تدریجی میزان نیکوتین مصرفی، در کمترین زمان بر عادت سیگار کشیدن خود غلبه خواهید کرد. بدون داشتن آن، علائم ترک نیکوتین ظاهر می شود. مکمل های خاص با تأثیر بر موادی که مغز شما ایجاد می کند و علائم ظاهری را کاهش می دهد، به کاهش هوس کمک می کند. در همین حال، این دارو در واقع به نورون های مغز شما آسیب می رساند و میل شما به دارو را تشدید می کند.

پشتیبانی پیدا کنید بیان آنچه در حال گذراندن آن هستید می تواند بسیار دلچسب باشد، بنابراین به دنبال حمایت از دوستان و خانواده قابل اعتماد یا یک گروه حمایت همتا برای اعضای خانواده معتادان به مواد مخدر باشید. آنها همچنین نیازی به ترک قرنطینه برای حمایت ندارند. برای دستیابی به موفقیت باید واقعاً آرزوی ترک سیگار را داشته باشید. تعدادی از افراد دریافتند که جویدن آدامس می تواند به آنها در ترک سیگار کمک کند. برای افرادی که تازه با بوقلمون های سرد آشنا شده اند، لزوماً شما را از کشیدن سیگار برای بیش از دو روز و بدون سیگار منع می کند. بسیاری از کسانی که سیگار می کشند این کار را با این اطلاعات انجام می دهند که تجربه ای که در آن شرکت می کنند ناسالم و خطرناک است. اکنون می‌دانید که مشکلی وجود دارد و از خود می‌پرسید که چه کاری می‌توانید برای آن انجام دهید. در یک آلبوم با سرعت پایین الکترونیکی با دو نفر تازه‌کار شمالی Soulsavers و سه آلبوم از نوآر بیابانی خوشمزه با ایزوبل کمپبل، ستاره سابق خوش‌گل و سباستین، شرکت کنید و تعجب می‌کنید که او چگونه وقت انجام هر یک از آن‌ها را داشت، چه رسد به حفظ سطح بالایی از ثبات.. میوه های سالم به افزایش سطح قند خون شما تا حد طبیعی کمک می کنند و در حالی که در حال ترک سیگار هستید، سلامت شما را حفظ می کنند.

گاهی اوقات وقتی به دنبال ترک سیگار هستید، تاکتیک های شوک می تواند کمک کننده باشد. اگر به دنبال ترک سیگار هستید، ترک «بوقلمون سرد» واقعا ایده بدی است. اگر به دنبال ترک سیگار هستید، به ترک بوقلمون سرد توجه کنید. داستان های دروغین و هشداردهنده زیادی در مورد زندگی و عمدتاً بخار کردن وجود دارد. در مورد بخارپزی اغلب و آرام بحث کنید. او هنوز با اجبار به نوشیدن مبارزه می کرد، زیرا بیماری اعتیاد فقط به طور جادویی مغز او را با بریدگی تیغ جراح ترک نکرد. مشکل بیماری اعتیاد است نه فردی که در چنگال آن است. اعتیاد یک بیماری پیچیده مغزی است که بر رفتار تأثیر می گذارد و اجبار به مصرف مواد مخدر و الکل را ایجاد می کند. هدف از این امر به این دلیل است که نیکوتین اعتیاد آور است و مغز شما آن را میل می کند. از آنجایی که نیکوتین اعتیاد آور است، عود کردن آن بدون برخی از انواع حمایت در هنگام ترک بسیار آسان است. توقف بدون هیچ راهی برای حمایت از ترک نیکوتین یک نبرد دائمی است. انجام این کارها به شما کمک می کند تا سیگار را ترک کنید، در حالی که سطح استرس خود را کنترل کنید.

هر زمان که سیگار را ترک می کنید، بدن شما احتمالاً دستخوش تغییرات شیمیایی می شود که اغلب شامل کاهش سطح قند خون در طول عمر می شود. به محض اینکه با سطح تعهدی که نسبت به ترک سیگار دارید راحت هستید، می توانید بلندپروازی های طولانی مدتی را تعیین کنید. تاریخ جدیدی را برای رفتن دوباره تنظیم کنید، توقف کنید و سپس. می‌توانید یک برنامه زمان‌بندی مشخص برای اینکه چه زمانی می‌توانید سیگار بکشید، و اینکه چقدر سیگار در روز می‌کشید ایجاد کنید، به طور پیوسته به خودتان اجازه دهید کمتر و کمتر سیگار بکشد تا زمانی که قرار است به طور کامل آن را ترک کنید. برای دریافت کمک 24 ساعته با خط پذیرش ما تماس بگیرید. وقتی هوشیار می‌شوی، تمام افکار افسرده‌کننده به سراغت می‌آید، به افرادی که صدمه زده‌ای فکر می‌کنی و باید با این شرم روبرو شوی. اگر می‌خواهید سیگار را با هم ترک کنید، باید خرج کنید و سیگار خود را با خود حمل نکنید. اگر دوست یا دوست خاصی دارید که سعی می کند سیگار را ترک کند و می خواهید به او کمک کنید، باید صبر، ستایش و درک خود را برای او فراهم کنید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت کمپ ترک اعتیاد تهران.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما