ونسا برایانت: از هیئت منصفه خواسته شد تا میلیون‌ها غرامت را در حالی که بحث پایانی در دعوای فدرال علیه شهرستان لس‌آنجلس آغاز می‌شود، تعیین کند.

شکایتی که توسط ونسا برایانت و شاکی شریک کریستوفر چستر علیه شهرستان لس آنجلس تنظیم شده است، بر عکس های گرفته شده پس از سقوط هلیکوپتر است که باعث کشته شدن برایانت، دخترش جیانا و همچنین همسر چستر، سارا، دختر پیتون و پنج نفر دیگر در 26 ژانویه شد. 2000.

شاهدان در طول محاکمه عبارتند از معاونی که گفت تصاویر گرافیکی از صحنه را در حالی که در یک بار بود نشان می‌داد، معاون دیگری که گفت عکس‌ها را در حین انجام یک بازی ویدیویی به اشتراک می‌گذاشت، معاونی که ده‌ها عکس را برای شخصی که نمی‌شناخت ارسال کرد، و یک مقام آتش نشانی که تصاویر را در یک ساعت کوکتل مراسم اهدای جوایز به سایر پرسنل نشان داد.

جری جکسون، نماینده چستر، در سخنرانی پایانی خود گفت: “شما نمی توانید برای آنچه که آنها پشت سر گذاشته اند، پول زیادی اعطا کنید.” آنچه آنها از سر گذرانده اند غیرانسانی و غیرانسانی است».

به گفته جکسون، برایانت و چستر هر کدام باید 2.5 میلیون دلار برای دردی که قبلاً متحمل شده اند، به علاوه مبلغی بین 100000 تا 1 میلیون دلار برای هر سال باقی مانده از زندگی خود دریافت کنند.

او گفت که مجموع آن برای برایانت بین 6.5 تا 42.5 میلیون دلار و برای چستر بین 5.5 تا 32.5 میلیون دلار خواهد بود.

ونسا برایانت در یک لحظه دادگاه را ترک کرد

کریگ لاووی، وکیل مدافع برایانت، بحث پایانی خود را با اعتراف به تولد 44 سالگی کوبی برایانت آغاز کرد: “این مایه افتخار است که اینجا بایستم و از طرف برایانت درخواست عدالت و پاسخگویی کنم.”

ونسا برایانت گریه کرد و توسط وکیلش لوئیس لی تسلی داد. گفته می شود برایان جردن از بقایای جانا برایانت عکس گرفته بود.

در پایان مشاجرات لاووی، برایانت قبل از بلند شدن و بیرون رفتن چشمانش را در دستمال کاغذی فرو کرد. او برای نتیجه گیری از استدلال های وکیل چستر بازگشت.

هیئت منصفه در پرونده ونسا برایانت علیه لس آنجلس به دلیل عکس های سقوط هلیکوپتر کوبی انتخاب شد.

لس آنجلس کانتی مدعی است که مدیریت عکس‌ها در نهایت منجر به حذف موفقیت‌آمیز آن‌ها شده است و استدلال می‌کند که برای عکس‌هایی که هرگز عمومی نشده‌اند از آن شکایت می‌شود. اما لاووی به اعضای هیئت منصفه گفت که شهرستان نمی تواند اطمینان حاصل کند که چرا یکی از معاونان آن عکس ها را به یک کاپیتان آتش نشانی که هنوز هویتش ناشناس است داده است و لپ تاپ جردن در هنگام تبدیل شدن به شهرستان، یک هارد دیسک را از دست داده است.

لاووی گفت که برایانت و چستر باید با دانستن اینکه “یا عکس ها ظاهر می شوند و همه ترس های آنها تحقق می یابد، یا زمانی که آن روز فرا رسد تا پایان عمر در ترس زندگی خواهند کرد.”

لاووی به هیئت منصفه یادآوری کرد که در یک دعوای مدنی فدرال، نیازی به اثبات چیزی فراتر از شک معقول نیست. در عوض، از هیئت منصفه خواسته می شود تا تعیین کند که آیا شهرستان لس آنجلس، به احتمال زیاد، حقوق قانونی برایانت و چستر را به دلیل سیاست ها یا آموزش ناکافی، و/یا عادت یا رویه گرفتن عکس های غیرقانونی از متوفی نقض کرده است یا خیر.

روز سه شنبه، برایانت یک پیام اینستاگرامی برای کوبی منتشر کرد و تولد او را تبریک گفت.

او نوشت: “تولدت مبارک عزیزم! دوستت دارم و خیلی دلم برات تنگ شده.”

این دعوی که در سپتامبر 2020 ثبت شد، به دنبال خسارات فاش نشده، ادعای نقض حقوق مدنی، سهل انگاری، ناراحتی عاطفی و نقض حریم خصوصی است.

تصحیح: نسخه قبلی این داستان نقش چستر در دعوی را اشتباه بیان کرده است. او یکی از شاکیان است. همچنین عنوان نادرستی برای Dennis Breshears داده است. او دستیار سابق رئیس آتش نشانی است. شرح قبلی این داستان، زن سمت راست ونسا برایانت را به اشتباه شناسایی کرد. این خواننده مونیکا است.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما