هیلاری کلینتون لحظه ای را توصیف می کند که تصمیم گرفت به لباس های شلوار معروف خود روی بیاورد



CNN

هیلاری کلینتون فاش کرد که منشأ تمایل به علامت تجاری او به لباس‌های شلوار به عکس‌های “موضوعی” از یک حضور عمومی در برزیل برمی‌گردد که در نهایت منجر به استفاده از عکس او در تبلیغات لباس زیر شد.

بانوی اول سابق این حادثه را در مصاحبه ای با CBS News در کنار دخترش، چلسی کلینتون، در حین تبلیغ سریال جدید Apple TV + “Gutsy” توصیف کرد.

کلینتون با تشریح رویدادی در سفر به برزیل در زمانی که بانوی اول بود، گفت: «من روی یک مبل نشسته بودم و مطبوعات اجازه ورود داشتند. “تعدادی از آنها بودند که تیراندازی می کردند.”

«و ناگهان کاخ سفید با این بیلبوردهایی که نشان می‌دهند من با پاهایم کنار هم نشسته‌ام، هشدار می‌دهد. اما نحوه فیلمبرداری آن به نوعی تلقین کننده است.»

کلینتون گفت که این حادثه اولین لحظه از چندین لحظه است که او با زاویه و موقعیت عکاسان در مراسم عمومی خود احساس ناراحتی می کند، که به گفته او “نمی تواند با آن مقابله کند” و الهام بخش تغییر لباس های شلواری است.

هیلاری کلینتون از حضور جمعیت در کنوانسیون ملی دموکرات ها در سال 2016 قدردانی می کند.

وزیر امور خارجه سابق، سناتور و نامزد ریاست جمهوری آمریکا همچنین گفت که چالش برانگیزترین تصمیم در زندگی اش این بود که با بیل کلینتون، رئیس جمهور سابق آمریکا ازدواج کند، پس از اینکه فاش شد که او با مونیکا لوینسکی کارآموز کاخ سفید رابطه خارج از ازدواج داشته است. کلینتون به سی‌بی‌اس گفت که ماندن در ازدواجش سخت‌تر از نامزدی برای ریاست‌جمهوری است.

کلینتون گفت: «این واقعاً سخت بود، و همانطور که می دانید، همه در مورد آن نظر داشتند. “افرادی که من هرگز آنها را ندیده بودم نظرات بسیار قوی در مورد آن داشتند. و صادقانه، دعا و تفکر و صحبت با افرادی که کاملاً به آنها اعتماد داشتم، نیاز داشت.»

او افزود: «زیرا همه اینها در ملاء عام انجام می شد. بنابراین این کار را حتی دردناک‌تر و سخت‌تر کرد، اما من پشیمان نیستم.»

چلسی کلینتون در مورد چالش های بزرگ شدن در انظار عمومی صحبت کرد. پدرش در زمان تولد او فرماندار آرکانزاس بود و سالی که او به عنوان رئیس جمهور سوگند یاد کرد، 13 ساله شد. او حادثه ای را در اولین مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری پدرش به یاد آورد که در آن یک معترض به خانواده او نزدیک شد. این حادثه نمونه‌ای از «لفاظی‌ها و اقدامات واقعاً فعال و نفرت‌آمیز» بود که از دوران کودکی او خبر داد.

او می‌گوید: «در سال 92 به یاد دارم که پدرم برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌شد و شخصی کیسه‌ای پر از رنگ خوراکی قرمز رنگ پرتاب کرد، اما گفتند، می‌دانی، این خون یک نوزاد سقط شده است. او گفت: “این باید تو بودی.”

بیل کلینتون رئیس جمهور وقت، هیلاری کلینتون بانوی اول و دخترش چلسی در حال خروج از یک رستوران دیده می شوند.

این مادر و دختر با یکدیگر همکاری کردند تا یک مستند نمایه “زنان شجاع” را در صنایع مختلف و طبقات مختلف تولید کنند. در یکی از قسمت‌ها مصاحبه‌ای با کمدین امی شومر در مورد چالش‌های زن بودن در هالیوود انجام می‌شود، و در قسمت دیگر این دو با مگان تی استالیون، خواننده رپ، گفتگو و نقاشی می‌کنند.

هیلاری کلینتون گفت این سریال برای برجسته کردن زنان قدرتمندی است که برای رسیدن به اهداف خود و کمک به دیگران “مصمم” هستند.

او گفت: “من فکر می کنم یک زن شجاع مصمم است تا از زندگی خود بهترین استفاده را ببرد، اما همچنین سعی می کند از هر مهارت، استعداد و پشتکار که دارد برای همراهی دیگران استفاده کند.”

اولین قسمت از “Gutsy” در 9 سپتامبر در Apple TV+ پخش می شود.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما