نگاه کن مادر، شما واقعاً می توانید با دوربین مداربسته یک کسب و کار بسازید

CCTVتقاضا برای دوربین های مدار بسته تلویزیونی از سال 2014 تا 2021 با CAGR 6 درصد افزایش یافت. افزایش تقاضا برای راه حل های امنیتی در زیرساخت ها مانند نیروگاه ها، شبکه های هوشمند و غیره، افزایش تکثیر فناوری، افزایش شهرنشینی و دیجیتالی شدن، و پیشرفت های سریع فناوری در دوربین های مدار بسته، انتظار می رود که فناوری های دوربین مدار بسته به طور عمده بر پتانسیل بازار دوربین های مدار بسته تاثیر بگذارد. اکثر سیستم‌های دوربین مداربسته به‌طور پیش‌فرض بسته به فعالیت فیلم را ضبط می‌کنند، این بدان معناست که وقتی هیچ حرکتی وجود ندارد، ضبط نمی‌شود، فقط به این دلیل که عملاً به‌جای فیلم، یک تصویر ثابت خواهد بود، معمولاً برای هر سیستم دوربین 4 بین 160 تا 250 گیگابایت است و هر چه بیشتر باشد. روزهای اضافی ویدیوهای ضبط شده سیستم DVR شما را نگه می دارد.

فروش خود را با این تاکتیک های قابل توجه CCTV افزایش دهید

CCTV سیستم های مداربسته ثابت شده است که یکی از بهترین راه حل ها در پیشگیری و حل جرائم می باشد. امروزه، arlo vs nest از بهترین سیستم های امنیتی استفاده می کند و تقریباً در تمام نقاط جهان به طور گسترده استفاده می شود. برخی از سیستم های دوربین مدار بسته دارای بلندگوهای داخلی و میکروفون هستند که امکان پخش صدا را فراهم می کند. با استفاده از سیستم های دوربین مداربسته که به صورت استراتژیک در سرتاسر ملک شما قرار گرفته اند، آرامش کاملی خواهید داشت.

سیستم‌های دوربین مداربسته این امکان را برای شما فراهم می‌کنند که از دوره‌های ویدئویی مورد نیاز پشتیبان‌گیری کنید چه بر روی دستگاه‌های ذخیره‌سازی CD-R، DVD-R یا USB و همچنین درایوهای فلش USB، که به دلایل مختلف، صادرات ویدئو به دستگاه‌های دیگر را بسیار آسان می‌کند. با استفاده از فشرده‌سازی ویدیوی H.264/H.265، اتصالات متعدد و عملکردهای فراوان، کارایی و ارزش زیادی برای پول ارائه می‌دهد.

خرید دوربین مداربسته هایک ویژن

اگر تهدید امنیتی وجود داشته باشد، دوربین ها می توانند شواهد واضح همراه با تصاویر و فیلم ضبط شده را شناسایی کنند. 4. قابلیت HDD DVR دوربین مداربسته شما، که به طور کلی تعداد کلیپ های ضبط شده در روزهای گذشته را نشان می دهد که DVR قبل از بازیافت به نگهداری آن کمک می کند. بنابراین اگر به دنبال یک سیستم دوربین 4 خوب هستید، یک DVR 120 فریم بر ثانیه را جستجو کنید.

رایج 400TVL، 420TVL است که کیفیت تصویر خوبی دارد، 480TVL کیفیت بهتری دارد و حتی بیشتر بهترین خواهد بود. بنابراین هنگام جستجوی یک سیستم نظارت دوربین مدار بسته خوب، مطمئن شوید که یک سیستم امنیتی با سرعت 30 فریم در ثانیه برای هر دوربین دریافت می کنید.

قیمت دوربین مداربسته

5. قابلیت از راه دور. سیستم‌های دوربین مداربسته استاندارد این روزها دارای قابلیت کنترل از راه دور هستند، و این بدان معناست که شما می‌توانید دوربین‌های خود را از راه دور و به صورت مجازی از هر مکانی با استفاده از وب با استفاده از اینترنت اکسپلورر یا یک کلاینت راه دور که بر روی رایانه‌ای که از آن به دستگاه DVR دسترسی دارید، مشاهده کنید.. هیچ کس نمی تواند منکر کارآمدی سیستم های مداربسته به عنوان یک ابزار نظارتی و امنیتی به خصوص با ظهور دوربین های IP شود.

خرید دوربین مداربسته وایرلس

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نصب دوربین مدار بسته (view website) بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما