موزه هنر بالتیمور سرپرست بعدی خود را به عنوان مدیر بعدی انتخاب می کند

«راه‌هایی که ما می‌توانیم به راحتی با بسیاری از مخاطبانمان که تحت تأثیر هیپ‌هاپ یا جنبه‌هایی از فرهنگ خودشان هستند که همیشه در برنامه‌های موزه منعکس نمی‌شوند، ارتباط برقرار کنیم، برای من بسیار مهم است.» نعیم گفت.

او به یاد آورد که در اولین بازدید خود از موزه زادگاهش به عنوان دانشجوی کارشناسی در دانشگاه جانز هاپکینز، جایی که در رشته تاریخ هنر و علوم سیاسی تحصیل کرد، ترکیبی از هیبت و ترس را احساس کرد. او در سال 1995 مدرک حقوق را از دانشگاه تمپل گرفت و در حالی که برای دفتر دادستان منطقه منهتن کار می کرد، بر خشونت خانگی تمرکز کرد. در سال 2000، او شروع به تعقیب اتهامات اخلاقی علیه وکلا در دفتر وکیل دادگستری (که اکنون دفتر وکیل انضباطی نامیده می شود) در واشنگتن، یکی از بازوی دادگاه استیناف دی سی، را آغاز کرد.

با این حال، او “تلاش برای اصلاح اشتباهات جهان” از طریق سیستم حقوقی را خسته کننده دانست و تغییر شغلی را آغاز کرد. نعیم که مدرک کارشناسی ارشد تاریخ هنر را از دانشگاه آمریکا در سال 2003 دریافت کرده و دکترای خود را دریافت کرده است، می گوید: «تاریخ هنر و همچنین فضای مدنی موزه، نوعی ترکیب نامحدود از نحوه شکل دادن به یک کالای عمومی را ارائه می دهد. . . از دانشگاه مریلند در سال 2011 در حالی که به کار حقوقی و بزرگ کردن سه فرزندش با همسرش، بابر شفیق، جراح ارتوپد ادامه داد.

یکی از اولویت های اصلی نعیم در شغل جدیدش کمک به موزه برای بازیابی بازدیدکنندگان از دست رفته در طول تعطیلی کووید-19 است. در سال مالی 2023، BMA انتظار دارد به 75 درصد از حضور قبل از Covid خود برسد. اولویت های دیگر شامل حفظ و پرداخت غرامت کارکنان موزه است که تابستان گذشته به تشکیل اتحادیه رای دادند که بخشی از موج تلاش های اتحادیه در موزه های سراسر کشور است. تورنتون، رئیس هیئت مدیره، گفت که رهبری موزه سه بار با تیم مذاکره کننده اتحادیه ملاقات کرده است.

او گفت: «آسما آشکارا به افرادی در سراسر مؤسسه نزدیک است که احساس می‌کنند به یک اتحادیه نیاز دارند، و تجربیات حقوقی گذشته او برای ما مفید خواهد بود، زیرا ما به کار از طریق توافق‌نامه چانه‌زنی جمعی ادامه می‌دهیم.

در سال 2020، رهبری موزه از فروش سه تابلوی نقاشی‌اش به قیمت 65 میلیون دلار عقب‌نشینی کرد، سرمایه‌ای که عمدتاً برای ایجاد موقوفه برای دستمزدهای بهتر بود. مدیران فعلی و سابق موزه‌ها از این طرح برای استفاده از وجوه حاصل از فروش آثار هنری، موسوم به عدم الحاق، برای هزینه‌های عملیاتی و نه برای تملک و مراقبت مستقیم از مجموعه، مطابق با دستورالعمل‌های انجمن مدیران موزه هنر انتقاد کرده بودند. . تورنتون گفت که این تجربه بر اهمیت جمع آوری سرمایه توسط نعیم و هیئت مدیره برای دستیابی به اهداف عالی حقوق مؤسسه تأکید می کند.

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما