مقامات می گویند دو مهاجر مرده و 13 بیمار دیگر در قطار در تگزاس پیدا شدند

سن آنتونیو – جسد دو نفر که گمان می‌رود مهاجرانی باشند که از مکزیک وارد تگزاس شده بودند، روز جمعه به همراه 13 نفر دیگر، از جمله حداقل پنج نفر که در وضعیت بدی قرار داشتند، در داخل یک کانتینر حمل و نقل در قطاری در شهرستان اووالد پیدا شد. ، مقامات گفتند.

این قطار که توسط ماموران گشت مرزی ایالات متحده متوقف شده بود، در نزدیکی شهر Knippa از منطقه ای در تگزاس که به دلیل گذرگاه های مکرر مهاجرت شناخته می شود، حرکت می کرد.

دانیال گفت: در ساعت 3:50 بعد از ظهر، فردی با 911 تماس گرفت و به اعزام کنندگان گفت که حدود 12 تا 15 نفر با علائم شدید کم آبی مواجه شده و در داخل یک کانتینر حمل و نقل متورم در منطقه ای که دمای هوای بهاری در دهه 80 در روزهای اخیر بالا رفته بود گرفتار شده اند. رودریگز، رئیس پلیس شهر Uvalde، در حدود 11 مایلی غرب Knippa. او گفت: “همانطور که آنها گفتند، آنها در حال خفگی بودند – آنها در تنفس مشکل داشتند.”

شهردار Uvalde، Don McLaughlin Jr.، که توسط مقامات مطلع شد، گفت: مشخص نیست که آیا تماس از داخل کانتینر گرفته شده است یا یکی از افرادی که در داخل گیر افتاده بود توانسته است با یکی از بستگان خود تماس بگیرد و درخواست کمک کند.

رئیس گفت که پلیس محلی بلافاصله با ماموران گشت مرزی ایالات متحده تماس گرفت که توانستند قطار را در حدود سه مایلی شرق Knippa، شهری با جمعیت کمتر از 1000 نفر متوقف کنند. زمانی که ماموران گشت مرزی رسیدند، کانتینر قفل شده بود و “با سیم بسته شد.” مک لافلین گفت.

شهردار گفت: زمانی که مأموران موفق به باز کردن کانتینر شدند، متوجه شدند که دو نفر از افرادی که داخل آن بودند مرده بودند و بسیاری دیگر به شدت دچار کم آبی شده بودند.

رئیس رودریگز گفت که پنج نفر در شرایط وخیم به بیمارستان های سن آنتونیو در 60 مایلی شرق منتقل شده اند و پنج نفر دیگر با آمبولانس به بیمارستان های منطقه منتقل شده اند. او گفت که سه نفر دیگر در محل حادثه تحت مراقبت قرار گرفتند.

تصاویر یک خبرگزاری محلی حضور شدید پلیس را نشان می‌دهد، پرسنل پلیس محلی و ایالتی و مأموران گشت مرزی ایالات متحده در منطقه مرزی روستایی فرود می‌آیند و هلیکوپترها بر فراز یک قطار باری در کنار بزرگراه 90 شناور می‌شوند.

رئیس رودریگز گفت که مقامات وزارت ایمنی عمومی در تگزاس قصد دارند در تحقیقاتی که منجر به این تراژدی شده است، رهبری کنند.

به گفته مقامات، این کشف وحشتناک ماه ها پس از آن صورت می گیرد که بیش از 50 مهاجر در داخل یک تراکتور-تریلر در سن آنتونیو جسد پیدا شدند که بخشی از الگوی نگران کننده ای است که در آن قاچاقچیان انسان، مهاجران را در مناطق متروکه بدون توجه به ایمنی آنها رها می کنند. زمانی که ماموران گشت مرزی به تعقیب مهاجرانی می‌پردازند که تلاش می‌کنند از دست مقامات در مناطق پرجمعیت فرار کنند، مدارس به‌طور مداوم قرنطینه می‌شوند.

“ما باید به آنچه اینجا در جنوب تگزاس در حال رخ دادن است رسیدگی کنیم.” مک لافلین گفت. “این یک تراژدی است که جان انسان ها در حال از دست رفتن است – دو زندگی که لازم نبود از دست می رفت. این اتفاق هر هفته در اینجا رخ می دهد – نه Uvalde، بلکه در منطقه تگزاس جنوبی.

رئیس رودریگز گفت که این مرگ‌ها غم و اندوهی را که جامعه کوچک اووالده پس از تیراندازی گسترده در ماه مه گذشته تجربه کرده بود، تشدید کرد.

رئیس جمهور گفت: “این افراد، آنها خود را در معرض خطر بسیار قرار می دهند و سعی می کنند به ایالات متحده بیایند.” “این غم انگیز است که دو نفر باید جان خود را از دست بدهند. این یک تراژدی در شهری است که تراژدی های زیادی به خود دیده است.”

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما