فرارو | راهنمای خرید بلیط هواپیما تهران

در رفتن– قیمت بلیط هواپیما تهران – استانبول در روزهای پایانی فروردین ماه سال جاری حداقل دو میلیون تومان است. این مبلغی است که یکی از ایرلاین های داخلی از پرواز روز جمعه 27 اردیبهشت باخبر می شود و امکان خرید بلیط هواپیما این مسیر از سایر شرکت های داخلی با قیمتی کمتر از دو میلیون و 500 هزار تومان وجود دارد. همزمان با پروازهای داخلی امکان خرید بلیط هواپیما تهران-استانبول از خطوط هوایی پگاسوس، قطر ایرویز، فلای دبی، لوفت هانزا، ترکیش ایرلاینز و امارات وجود دارد و اکنون قیمت پروازهای درجه یک شرکت هواپیمایی امارات به 134 میلیون رسیده است. تومان.

ضمناً قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول حداقل دو میلیون تومان است. این پرواز قرار است روز جمعه 7 فروردین ساعت 18:45 انجام شود. مسافران این پرواز طی دو ساعت و 30 دقیقه با ایرباس AB6 از فرودگاه امام خمینی تهران به فرودگاه استانبول سفر خواهند کرد. البته قیمت بلیط هواپیما تهران به استانبول از طریق آتا نسبت به روزهای باقیمانده فروردین ماه بیشتر است و مثلا در روز 24 فروردین به سه میلیون و 200 هزار تومان می رسد.

خرید بلیط هواپیما تهران به استانبول در روزهای پایانی فروردین ماه امسال از شرکت هواپیمایی قشمیر حداقل دو میلیون و 500 هزار تومان هزینه دارد. بر اساس این اطلاعیه، این پرواز روز پنجشنبه 6 فروردین ماه ساعت 9:30 صبح انجام می شود و مسافران با AB6 به فاصله دو ساعت و 30 دقیقه عازم ترکیه می شوند. سایر بلیط های هواپیمایی تهران – استانبول با قیمت های بالاتری به فروش می رسد. بلیت دو میلیون و 500 هزار تومانی ارزان ترین گزینه این ایرلاین برای روزهای پایانی فروردین امسال است. این پرواز ساعت 7:30 صبح تهران را به مقصد استانبول ترک می کند و مسافران قرار است با ایرباس 320 سفر دو ساعت و نیم از تهران به استانبول را تجربه کنند. در کنار این گزینه می توان به پرواز روز سه شنبه 24 فروردین ماه با قیمت سه میلیون و 100 هزار تومان اشاره کرد.

خرید بلیط هواپیما تهران استانبول از سایر ایرلاین های داخلی می تواند کمتر از سه میلیون تومان هزینه داشته باشد. به عنوان مثال قیمت بلیط تهران به استانبول دو میلیون و 900 هزار تومان است. بلیت تهران – استانبول در روز سه شنبه دو میلیون و 980 هزار تومان فروخته می شود و اسمان قیمت بلیت چهارشنبه 4 فروردین را دو میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرده است. خرید بلیط هواپیما تهران-استانبول از ایران ایر در روز چهارشنبه 4 فروردین ماه 2 میلیون و 600 هزار تومان است و شما می توانید در روز جمعه 27 فروردین ماه بلیط این مسیر را با قیمت 2 میلیون و 300 هزار تومان خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیمای ترکیش ایرلاین تهران – استانبول در نیمه دوم فروردین حداقل دو میلیون و 800 هزار تومان است. بلیط هواپیما ترکیش ایرلاینز در روز دوشنبه 3 فروردین در مسیر تهران – استانبول با این قیمت فروخته می شود. همین بلیت در روز سه شنبه 4 فروردین سه میلیون و 200 هزار تومان و در آخرین روز فروردین ماه امسال حداقل سه میلیون و چهارصد هزار تومان فروخته می شود. به جز ترکیش ایرلاینز، در حال حاضر امکان خرید بلیط از تهران به استانبول از یک ایرلاین خارجی دیگر مانند لوتانزا و امارات وجود دارد. البته پروازهای لوفت هانزا در دو مرحله با یک توقف در فرانکفورت آلمان انجام می شود. حداقل قیمت بلیت تهران به استانبول در نیمه دوم فروردین ماه امسال 22 میلیون و 500 هزار تومان است. مسافران این پرواز ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 4 فروردین با پرواز AB340 از تهران به فرانکفورت می روند و پس از هفت ساعت توقف، با پرواز AB321 از فرانکفورت به مقصد فرودگاه بین المللی استانبول حرکت می کنند. سایر پروازهای تهران-استانبول لوفت هانزا در روزهای پایانی فروردین ماه امسال با همین قیمت به فروش می رسد.

خرید بلیط هواپیما تهران – استانبول از شرکت هواپیمایی امارات در نیمه دوم فروردین ماه امسال برای پروازهای اکونومی حداقل 12 میلیون تومان هزینه دارد و این مبلغ برای پروازهای درجه یک به 134 میلیون تومان افزایش می یابد. بلیت پرواز فرست کلاس روز یکشنبه نهم فروردین ماه به این مبلغ فروخته شد که مسافران آن مسیر با هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ از تهران به دبی سفر کرده و پس از توقفی سه ساعته در امارات با هواپیمای یونکرز ۳۸۸ راهی استانبول می شوند.

انواع بلیط هواپیما تهران استانبول در هفته آخر فروردین

شرکت هواپیمایی

نوع هواپیما

تاریخ پرواز

قیمت

پدر

ایرباس AB6

جمعه 27 آبان

دو میلیون تومان

کشمیر

ایرباس AB6

پنجشنبه 26 آبان

دو میلیون و 500 هزار تومان

माराज

ایرباس 320

پنجشنبه 26 آبان

دو میلیون و 500 هزار تومان

آسمان

ایرباس 320

چارشنبه 25 آبان

دو میلیون و 500 هزار تومان

ایران ایر

AB6

جمعه 27 آبان

دو میلیون و 300 هزار تومان

سرد

A310

جمعه 27 آبان

دو میلیون و 200 هزار تومان

ترکیش ایرلاینز

دوشنبه 23 آوریل

دو میلیون و 800 هزار تومان

لوفت هانزا

AB340 و AB321 (دو مرحله ای)

چارشنبه 25 آبان

22 میلیون و 500 هزار تومان

امارات (کلاس اول)

بوئینگ 777 و یونکرز 388 (دو مرحله ای)

یکشنبه 29 فروردین

134 میلیون تومان

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما