سه پیشنهاد بسیار مفید برای تقویت ارز دیجیتال

تنها راه برای درک "ارز دیجیتال ملی" پشتیبان گیری و نگاهی به تاریخچه این مفهوم است که از کجا آمده است. و شامل تمهیداتی برای اطمینان از تداوم خدمات حیاتی است یا اینکه در صورت شکست بانک، مشتریان پول خود را پس می گیرند. اولاً، ارز کاغذی پول «واقعی» نبود – این وعده یک بانک بود که کاغذ را با معادل طلا معامله کند. با آرنج‌های تیز، تازه واردها برای اشغال فضایی که قبلاً توسط صورت‌حساب‌های کاغذی استفاده می‌شد، یا فضایی که برای کارت نقدی شما رزرو شده بود، رقابت می‌کنند. برخلاف پرداخت های الکترونیکی، پول الکترونیکی ارزش پولی واقعی است که در یک دستگاه الکترونیکی – رایانه، تلفن همراه، تبلت، کارت تراشه یا یک سرور (ابر) ذخیره می شود. جدای از مزایای آشکار چنین کنترل‌هایی: از منظر امنیتی، این بدان معناست که مشتری می‌تواند یک کارت تراشه و پین را برای دنیای واقعی ایمن و برای استفاده در کشور خود محدود کند. اما این فقط به معنای خداحافظی نیست، بلکه به معنای خداحافظی برای همیشه است.

این برای CPAS چه معنایی می تواند داشته باشد؟می توانید مبلغ موجود در کیف پول خود را تأمین کرده و از آنها برای خرید و فروش ارز استفاده کنید. این فناوری باعث می شود که یک نشانه دیجیتالی ایجاد شود که نمایانگر یک ون گوگ یا پیکاسو باشد و فروش اسلایدهای هنری را به عنوان مثال ، سرمایه گذاران جوان از مانیل به مینیاپولیس را هیجان زده کند. در نتیجه ، راه حلی که BOJ برای سازگاری با فناوری سنتی انتخاب کرده است که به راحتی با RTG های بانک ادغام می شود. یکی از بهترین نمونه های ارز محلی ، ارز اصلی Lets است که در اوایل دهه 1980 در جزیره ونکوور تأسیس شد. در سال 1982 ، نرخ وام بانک مرکزی کانادا تا 14 ٪ افزایش یافت که نرخ وام های بانکی منشور را تا 19 ٪ به دست آورد. کمبود ارز و اعتبار در نتیجه ، ساکنان جزیره را با گزینه های کمی به غیر از ایجاد یک ارز محلی ترک کرد. تفاوت دیگر: ICO ها لازم نیست مطابق با استانداردهای عالی IPOS زندگی کنند. این کنسرسیوم به دنبال راه حل هایی برای یک سیستم نظارتی پراکنده خواهد بود و به دنبال تنظیم برخی از استانداردهایی است که می توانند در سطح جهان اجرا شوند. آنچه که دیدنی‌ترین چیز برای دیدن است، عظمت برخی از موسسات و افرادی است که نه تنها از کنسرسیوم حمایت می‌کنند، بلکه از حرکت به سمت ارزهای دیجیتال حمایت می‌کنند – که کاملاً تنظیم‌شده و استاندارد شده است.

Read این تغییر روش شما Digital Currency

همه اینها به مفهوم جدید "ساخته شده" یک "ارز دیجیتال ملی" منتهی می شود – اجازه دهید دولت ایالات متحده آن را به جای فیس بوک و شرکای کنسرسیومش اجرا کند! به عنوان مثال، بانک کانادا، شرکا و متخصصان را در تلاش برای ایجاد نسخه ارز خود بر روی بلاک چین گرد هم آورده است. Iroha با سایر شبکه های بلاک چین مانند بیت کوین و اتریوم متفاوت است، زیرا عملیات آن "مجاز" است، به این معنی که فقط شرکت کنندگان خاصی با دسترسی لازم می توانند به سیستم بلاک چین بپیوندند و این امر افزونگی و انعطاف پذیری شبکه را تضمین می کند.

Digital Currency برای ایجاد یک تاثیر در آنچه تبلیغ می‌کنید است.

در سال 2016 بیش از 110 میلیارد تراکنش کارت در ایالات متحده انجام شد. رشد معاملات از سال 2015 بیش از 7 میلیارد بود. رشد تراکنش های کارت حدود 50 برابر بیشتر از حداکثر ظرفیت بیت کوین بود. مولان، پی کارل (2016). تاریخچه ارز دیجیتال در ایالات متحده: فناوری جدید در یک بازار غیرقابل تنظیم برنامه های P2P عالی هستند. اکثریت قریب به اتفاق ارزش ارز کاملاً دیجیتالی است و تمام تراکنش‌های دلار بزرگ کاملاً دیجیتال هستند. تعداد زیادی از مدیران پردرآمد و رهبران دولتی ادای احترام می کنند و به طور موثر بیمه ای را در برابر احتمال دور از دسترس فرقه با ارزش واقعی پرداخت می کنند. آقای مارکوس، یکی از خالقان لیبرا، سوالاتی را از قانونگذاران در رابطه با نگرانی‌های مختلفی از جمله احتمال طرح‌های پولشویی، کلاهبرداری، تامین مالی تروریسم و ​​نقض تحریم‌های بین‌المللی پرسید. تسلر گفت، تعیین اینکه کدام ارزهای دیجیتال ممکن است برای موارد استفاده خاص مناسب باشند، زمان می برد. اسم وجوهی که در حساب های DCP نگهداری می شود ممکن است ارز واقعی یا ساختگی باشد.

رازهایی که والدینتان درباره Digital Currency به شما نگفته اند

به عنوان مثال در مورد اینکه این به کجا می‌تواند منجر شود، به این تیتر بیزینس اینسایدر در فوریه نگاه نکنید: «کانادا می‌گوید حساب‌های بانکی کامیون‌داران «کاروان آزادی» را که به محاصره‌های دستوری ضد واکسن خود ادامه می‌دهند مسدود خواهد کرد.» روایت دلخراش این است: مخالف اراده دولت باشید و ببینید که دولت دارایی‌ها را مسدود می‌کند و صاحبان دارایی‌ها را قفل می‌کند. Willett می گوید که پروتکل بیت کوین برای تامین مالی توزیع شده همان چیزی است که پروتکل اینترنت برای اطلاعات توزیع شده بوده است. بله، فناوری بیت کوین یک دستاورد چشمگیر است و برای طبقه جنایتکار بسیار مفید است. مؤمنان واقعی شواهد را نادیده می گیرند، رویه های موجود را نادیده می گیرند و شدیداً به فناوری جدید در حال تغییر جهان اعتقاد دارند. در عوض، آنها متقاعد شده‌اند که احتمالاً نمی‌تواند چیز خوبی باشد، زیرا مبتنی بر فناوری ارزهای دیجیتال مبتنی بر بلاک چین جدید، جالب و «دفترکل توزیع‌ناپذیر تغییرناپذیر» نیست. اما از کل داستان دور است. وقتی کار تمام شد، کارت و رسید را می گیرم و می روم.

در حالی که برخی از دستگاه های خودپرداز بیت کوین، دستگاه های خودپرداز سنتی با نرم افزار اصلاح شده هستند، اما همیشه به حساب بانکی یا کارت نقدی نیاز ندارند. فقط به یاد داشته باشید که مشاغلی که شما را قادر به خرید بیت کوین می کنند، طبق قانون باید از مقررات دولتی پیروی کنند و درک کنید که این رویه ها شامل چه مواردی می شود. "به هر حال، دولت چین همچنان ورود و خروج سرمایه را محدود می کند و بانک خلق چین همچنان نرخ ارز رنمینبی را مدیریت می کند. بالاخره کارمزد وجود دارد و بانک های بزرگ درگیر هستند و گاهی اوقات معاملات ممکن است روزها طول بکشد. پاسخ وزیر آمد. چند روز پس از فاش شدن این موضوع که مرکز در طول جلسه زمستانی لایحه‌ای را برای ممنوعیت ارزهای دیجیتال خصوصی در هند و معرفی یک ارز دیجیتال رسمی صادر شده توسط بانک مرکزی هند معرفی خواهد کرد. D'Silva، D، Z Filková، F Packer و S Tiwari (2019): "طراحی زیرساخت مالی دیجیتال: درس هایی از هند"، مقالات BIS، شماره 106، دسامبر.

8 عادات بسیار موثر Digital Currency

کارولین بینهام; کریس گیلز; دیوید کیهان (18 ژوئن 2019). "ارز لیبرا فیس بوک واکنش فوری از سوی تنظیم کننده ها را جلب می کند." دیوید مارکوس از فیس بوک در طی شهادت در کمیته بانکداری سنا، متعهد شد که با قانونگذاران برای رفع نگرانی ها در مورد ارز دیجیتال پیشنهادی جدید این شرکت، لیبرا، همکاری کند. برای اقتصادهایی با نرخ بهره اسمی نسبتاً مثبت، توانایی فنی برای ارائه پاداش‌های سطحی نیز ممکن است مطلوب باشد، به‌ویژه برای پرداختن به ریسک عدم واسطه گری بانکی مرتبط با بحران. در حالی که ممکن است بازار خاکستری برای مبادله چنین ارزها یا سایر دارایی های مجازی برای دارایی های واقعی وجود داشته باشد، این معمولاً توسط شرایط خدمات بازی ها ممنوع است. کارمندان دولتی و دولتی نیز ممکن است به طور فزاینده ای در e-CNY حقوق دریافت کنند. اکنون، با مشارکت مالی در قلب کنسرسیوم، شرکت‌های پیشرو، مؤسسات مالی، نمایندگان دولت، کارشناسان فنی، دانشگاهیان، سازمان‌های بین‌المللی، سازمان‌های غیردولتی و اعضای انجمن‌های انجمن، در سطح جهانی برای بحث در مورد عصر جدید مالی ملاقات خواهند کرد.. در سال 1969 اسکناس های بزرگ رسما متوقف شد و دولت شروع به تخریب آنها کرد. طولی نکشید که رقبای بیت کوین ظاهر شدند که هر کدام ادعا می کردند چیز مهمی را در بیت کوین اضافه یا تصحیح می کنند. به عنوان مثال، اتریوم به اصطلاح "قرارداد هوشمند" را معرفی می کند. در مرحله بعد، مردم شروع به صحبت در مورد "بلاک چین" و "دفتر کل تغییر ناپذیر توزیع شده" کردند و مفهوم ارز را حذف کردند.

فوق العاده آسان آسان روش‌ها متخصصین از برای تبلیغ Digital Currency استفاده کنید

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با صرافی Bingx وب سایت خود باشید.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما