سرور مجازی Codebox – هرگز تمام نمی شود، مگر اینکه…

اکثر ارائه دهندگان IaaS اکنون نوعی از PaaS را ارائه می دهند، یک پیشنهاد مبتنی بر ابر که پلتفرم هایی را به مشتریان ارائه می دهد و آنها را قادر می سازد تا برنامه های تجاری را بدون نیاز به ساخت و نگهداری عناصر پلت فرمی که معمولاً فرآیندهای توسعه نرم افزار به آن نیاز دارند، توسعه دهند، اجرا کنند و مدیریت کنند. ما متوجه شدیم که GoDaddy خدماتی با کیفیت بالا برای پول شما نیز ارائه می دهد. بر اساس گزارش گروه تحقیقاتی سینرژی، در سه ماهه اول سال 2022، 44 میلیارد دلار برای IaaS و PaaS (که دومی معمولاً به عنوان یک سرویس IaaS ارائه می‌شود) هزینه شده است. بیشتر شبیه دو تا بزرگ و بقیه است. این یک راه مفید برای اجرای محیط های لینوکس و ویندوز در کنار یکدیگر است. مسلماً، گوگل همچنین نوآورانه‌ترین فناوری ابری را توسعه داده است – این راه را در مشخصات اولیه کانتینرهای لینوکس پیشتاز کرد و پروژه منبع باز Kubernetes را تأسیس کرد که با هم عصر بومی ابر را آغاز کردند. این امر منجر به استفاده کشورهای در حال توسعه از شبکه‌های با فناوری پایین‌تر، استفاده مکرر از منابع انرژی تجدیدپذیر شده است که می‌تواند صرفاً از طریق انرژی خورشیدی حفظ شود، و شبکه‌ای را ایجاد می‌کند که در برابر اختلالاتی مانند قطع برق مقاوم است.

این یک سوال معتبر است، به خصوص اگر شما به سادگی مجموعه کامل مجازی سازی سرور و مدیریت زیرساخت نرم افزاری تعریف شده را در بالای سرورهای فیزیکی، سیستم های ذخیره سازی و سوئیچ های شبکه مستقر کرده باشید. بدون دسترسی روت کامل به سرور، کنترل کامل سرورهای خود را نخواهید داشت و نسبتاً محدود هستید. ROOT دایرکتوری نصب فروش سرور مجازی SWSE است. پس از ایجاد Droplet، رمز عبور ریشه آن در صندوق ورودی ایمیل شما وارد می شود و Droplet راه اندازی می شود. از زمان نگارش این مقاله، همچنین می‌توانید در صورتی که می‌خواهید هنگام فعال شدن پیوند Discord به شما اطلاع داده شود، آدرس ایمیل خود را در آن صفحه کنفرانس ارسال کنید (به قسمت «شرکت مجازی» صفحه وب بروید). در حالی که ما صحبت می کردیم، او فکر کرد که آیا می توان پیوندی به وب سایت خود اضافه کرد که بازدیدکنندگان را هدایت کند تا مستقیماً با او در Slack تماس بگیرند. می توانید برنامه کامل را ببینید و انتخاب کنید کدام جلسات به برنامه خود اضافه شود. از Server Manager، روی Add Roles or Features کلیک کنید. مایکروسافت اولین نسخه بتای عمومی Whistler، بیلد 2296 را در 31 اکتبر 2000 منتشر کرد. ساخت‌های بعدی به تدریج ویژگی‌هایی را معرفی کردند که کاربران نسخه منتشر شده ویندوز XP می‌شناختند، مانند اینترنت اکسپلورر 6.0، سیستم فعال‌سازی محصول مایکروسافت و Bliss. پس زمینه دسکتاپ

بسته نرم افزاری با تم Splatoon 2 در 21 ژوئیه 2017 در اروپا و ژاپن منتشر شد. علاوه بر این، یک بسته جداگانه که شامل "نئون" سبز و صورتی Joy-Con (منطبق با طرح های رنگی Splatoon 2) در ژاپن ارائه شد. Ars Technica. 19 آوریل 2020. بازبینی شده در 19 آوریل 2020. در حال حاضر، این موضوع بازیکنان علاقه‌مند را به خط پردازنده‌های گرافیکی «RTX» انویدیا محدود می‌کند، زیرا AMD هنوز خط سازگار خود را منتشر نکرده است. پیتر برایت از Ars Technica نوشت که اگرچه تغییرات رابط کاربری آن ممکن است آنها را تحت الشعاع قرار دهد، اما بهبود عملکرد ویندوز 8، مدیر فایل به روز شده، عملکرد جدید ذخیره سازی، ویژگی های امنیتی گسترش یافته و Task Manager به روز شده هنوز هم پیشرفت های مثبتی برای سیستم عامل هستند. مسائل نظارتی یا سیاست های سختگیرانه امنیتی معمولاً این انتخاب را هدایت می کند که می تواند هزینه ها را دو برابر کند. همچنین می توانید هزینه های نگهداری سخت افزار فناوری اطلاعات را به دلیل کاهش اتکا به سخت افزار مرکز داده داخلی کاهش دهید. برای سال‌ها کارشناسان ابری بحث می‌کردند که آیا واقعاً چیزی به‌عنوان ابر خصوصی در فرم IaaS وجود دارد، یعنی در محل، در مرکز داده مشتری. به عنوان غول پیکر جستجو، گوگل دارای بزرگترین زیرساخت محاسباتی در جهان است، بنابراین طبیعی بود که این شرکت منابع وسیع مرکز داده را برای ارائه IaaS به مشتریان باز و گسترش دهد.

پیشنهادات تک مستاجر شبیه خدمات میزبانی سنتی است که در آن یک ارائه دهنده شخص ثالث اساساً فضای اختصاصی را در مرکز داده خود اجاره می کند. بلاک چین همچنین باعث ایجاد پیشنهادات اولیه سکه (ICO) و همچنین دسته جدیدی از دارایی های دیجیتال به نام پیشنهادات رمز امنیتی (STOs) شده است که گاهی اوقات به آن پیشنهادات امنیت دیجیتال (DSOs) نیز گفته می شود. سازمان‌ها می‌توانند تقریباً از هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارد، به پیشنهادات IaaS دسترسی داشته باشند. پروژه‌های چابک: بسیاری از سازمان‌ها پروژه‌های فناوری اطلاعات را راه‌اندازی کرده‌اند که به شیوه‌ای چابک اجرا می‌کنند. ماشین‌ها – یا بسته‌های شما – آزادانه در جاده حرکت می‌کنند و رانندگان (که برخی از آنها هکر هستند) می‌توانند یکدیگر را ببینند و ممکن است زمانی که خشم جاده‌ای را تجربه می‌کنند بیرون بیایند و مشت‌های خود را تکان دهند. کاربران سخت‌گیرانه‌تر می‌توانند از بین سه VPS و سه برنامه میزبانی اختصاصی انتخاب کنند، و اگر شما جاه‌طلب هستید، حتی می‌توانید کسب‌وکار میزبانی خود را از طریق طرح‌های فروش HostGator شروع کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد R، سری آموزشی «Do More With R» InfoWorld را بررسی کنید. این توابع جایگزین حالت WIMBoot معرفی شده در به‌روزرسانی ویندوز 8.1 می‌شوند، که به OEMها اجازه می‌دهد دستگاه‌های کم‌ظرفیتی را با فضای ذخیره‌سازی مبتنی بر فلش پیکربندی کنند تا از فایل‌های سیستم ویندوز خارج از تصویر فشرده‌شده WIM که معمولاً برای نصب و بازیابی استفاده می‌شود، استفاده کنند. بنابراین، اگرچه ارزش آن را دارد که درباره محبوب‌ترین سرویس‌های ابری ارائه‌شده توسط پلت‌فرم‌های IaaS بدانید – انبارهای داده، راه‌حل‌های بازیابی فاجعه، پلت‌فرم‌های محاسباتی بدون سرور، و غیره هر چیزی. با پرداخت هزینه برای ظرفیت محاسباتی فقط در صورت نیاز، می توانید هزینه های منابع کم استفاده را کاهش دهید. امروز، اگر بپرسید که مشتریان برای چه چیزی از IaaS استفاده می کنند، انتظار پاسخ هایی به اندازه خود محاسبات تجاری را داشته باشید. یکی از مزایای اصلی تجاری IaaS – درست مانند سایر ارائه‌های ابری – این است که سطحی از چابکی را امکان‌پذیر می‌کند که با زیرساخت‌های IT سنتی که به مراکز داده در محل متکی هستند، امکان‌پذیر نیست. موارد استفاده از تجارت دیجیتال شامل بازاریابی دیجیتال، تجارت الکترونیک، مدیریت منابع مشتری، نرم افزار به عنوان سرویس، خدمات داده و برنامه های کاربردی اینترنت اشیا (IoT) است.

IaaS یکی از سه نوع اصلی سرویس های ابری است، به همراه نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS) و پلتفرم به عنوان سرویس (PaaS). اما برخی از ارائه دهندگان (مانند Heroku) هنوز PaaS را به تنهایی ارائه می دهند. ارائه دهندگان SaaS برنامه هایی را توسعه داده و نگهداری می کنند که بر اساس اشتراک یا پرداخت به ازای استفاده از طریق اینترنت در دسترس مشتریان هستند. PIPCU و سایر سازمان‌های مجری قانون بریتانیا درخواست‌های تعلیق دامنه را به Nominet ارائه می‌کنند که بر اساس نقض شرایط و ضوابط پردازش می‌کنند. همچنین برای مشاغل کوچک و متوسط ​​که انتظار دارند رشد تقاضا را به طور ثابت مشاهده کنند، مناسب است. در نتیجه، یونیکس به سرعت رشد کرد و به طور گسترده توسط مؤسسات دانشگاهی و مشاغل مورد پذیرش قرار گرفت. اگرچه Sun در ابتدا به عنوان یک شرکت سخت افزاری شناخته می شد، اما تاریخچه نرم افزار آن با تاسیس آن در سال 1982 آغاز شد. یکی از بنیانگذاران، بیل جوی، یکی از توسعه دهندگان پیشرو یونیکس در آن زمان بود که با ویرایشگر vi، پوسته C و کارهای مهمی در توسعه TCP/IP و سیستم عامل BSD Unix همکاری کرد.

در دسامبر 2019، بیل ریدی، مدیر عامل سابق پی پال، مدیر بازرگانی جدید گوگل شد. پرز، سارا (11 دسامبر 2019). "بیل مدیر اجرایی در حال خروج پی پال آماده است تا به عنوان رئیس بازرگانی جدید به گوگل بپیوندد". قطعی خدمات گوگل در سال 2020 باعث اختلال در خدمات گوگل شد: یکی در آگوست که گوگل درایو را در میان دیگران تحت تاثیر قرار داد، دیگری در نوامبر بر یوتیوب تاثیر گذاشت و سومی در دسامبر بر کل مجموعه برنامه های گوگل تاثیر گذاشت. یکی دیگر از مزایای IaaS انعطاف پذیری از نظر مکان است. در بخش ذخیره‌سازی داده، مکان درایو داده، نوع دیسک و تعداد دیسک‌ها را انتخاب کنید. پس از ایجاد، یک آواتار بر اساس موقعیت جغرافیایی بازیکن بر روی نقشه نمایش داده می شود. اما IaaS تک مستاجر نیز قابلیت‌های اختصاصی ابری مانند مقیاس‌پذیری سریع و دسترسی به طیف گسترده‌ای از خدماتی را ارائه می‌کند که شرکت‌های میزبان به ندرت ارائه می‌کنند. مانند PaaS و SaaS، IaaS دسترسی به خدمات خود را از طریق یک اتصال عمومی که معمولاً اینترنت است، ارائه می دهد. تقریباً در همان زمان، IBM، Bluemix PaaS خود را راه اندازی کرد و شروع به ارائه خطی از خدمات ابری Watson کرد.

IBM Cloud Bare Metal Servers for VPC یک ابر خصوصی نرم افزاری است که کاربران می توانند در مدت 10 دقیقه یا کمتر در مناطق چند منطقه ای مستقر شوند. با تغییر زیرساخت های فناوری اطلاعات به فضای ابری، می توانید در هزینه های سرمایه و عملیاتی صرفه جویی کنید. علی‌بابا، بزرگترین ابر چین، همچنین فناوری خود را توسعه می‌دهد، به‌ویژه راه‌حل‌های پیشرفته هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، و همچنین فناوری پایگاه داده با کارایی بالا که می‌تواند افزایش تقاضا را برآورده کند. ابزارهای مانیتورینگ ابری و مدل هزینه‌های ابری می‌توانند به شما کمک کنند تا هزینه‌های پنهان و هزینه‌های هدر رفته را شناسایی کنید و از مارپیچ شدن صورت‌حساب‌های IaaS جلوگیری کنید. با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر برنامه‌ها را به سادگی از مرکز داده به فضای ابری منتقل کنید، ممکن است صرفه‌جویی در هزینه‌ها محقق نشود. صرفه جویی در هزینه نیز همینطور است. Azure که در ابتدا به عنوان یک Microsoft.NET PaaS راه اندازی شد، به زودی به یک ابر IaaS کامل تبدیل شد که امروزه با AWS در وسعت خدماتش رقیب است و در عین حال پشتیبانی ویژه ای از فناوری های مایکروسافت ارائه می دهد. اما IaaS به تنهایی دسترسی کامل به منابع مجازی سازی شده زیربنایی، به علاوه مجموعه گسترده ای از نرم افزارها و خدمات ابری را در بالا فراهم می کند.

مقیاس‌پذیری، اتوماسیون و قابلیت‌های ارکستراسیون موجود در ابرهای IaaS، به‌علاوه هزاران سرویس ارائه‌شده توسط ارائه‌دهندگان، نوعی چابکی را امکان‌پذیر می‌سازد که فقط قبل از عصر ابر می‌توان تصور کرد. نکته اینجاست که IaaS به پلتفرم پیش‌فرض برای ساخت و اجرای سیستم‌های تجاری مدرن در نظر گرفته شده برای مشتریان یا کارمندان تبدیل شده است. در حالی که دکمه استارت را می‌توان در اوایل Milestone 2 حذف کرد (و این امر تا زمان توسعه ویندوز 8 ادامه داشت) با یک کلید رجیستری، این بیلد آن را به طور پیش‌فرض غیرفعال کرد و راهی برای روشن کردن مجدد آن وجود نداشت. با چنین پیکربندی، بهبودهای رابط کاربری و تعویض سریع کاربر به طور پیش فرض خاموش می شوند. به طور معمول، رابط های کاربری برای آن برنامه ها مبتنی بر مرورگر هستند. مایکروسافت با پایگاه مشتری نرم‌افزار تجاری غول‌پیکر خود، این مزیت را دارد که می‌تواند خدمات Azure را با برنامه‌های Microsoft SaaS و نرم‌افزارهای دارای مجوز بسته‌بندی کند، که به ایجاد Azure به عنوان یک شماره قوی و رو به رشد کمک کرده است. 2 در سهم بازار اما این قطعات هرگز به‌عنوان یک اکوسیستم ابری که بتواند با دونده‌های پیشتاز رقابت کند، گرد هم نیامدند، که منجر به کاهش سهم بازار IaaS شد.

Microsoft Hyper-V بهترین نرم افزار مجازی سازی سرور است که به طور موثر در یک محیط متن باز و اکوسیستم مایکروسافت کار می کند. تا به امروز، این موقعیت یابی به AWS بزرگترین اکوسیستم خدمات را برای ترکیب و تطبیق دادن به مشتریان داده است، بدون اینکه به بیشترین سهم بازار اشاره کنیم. این بدان معنی است که چندین مشتری نرم افزار ارائه دهنده ابر و منابع فیزیکی مرکز داده را به اشتراک می گذارند، اما داده های هر مشتری جداگانه و ایمن نگه داشته می شود و فقط توسط آن مشتری قابل دسترسی است. افزایش پیوسته علی بابا در سهم بازار تا حد زیادی در شرق آسیا، منوط به محدودیت‌های فایروال بزرگ چین است. اگرچه پلتفرم Google Cloud سهم بازار را به دست آورده است، اما همچنان یک سوم نسبتاً دور باقی مانده است. RStudio راه اندازی نرم Quarto را در ماه های گذشته انجام داده است، اما پلت فرم انتشار فنی در کنفرانس با چندین جلسه متمرکز بر Quarto به کانون توجه قرار خواهد گرفت.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما