تنیس، مادری و سرنا ویلیامز: هفته در مقالات روایت شده

این آخر هفته، به مجموعه ای از مقالات روایت شده از اطراف نیویورک تایمز گوش دهید که توسط خبرنگارانی که آنها را نوشته اند با صدای بلند خوانده شوند.

سرنا ویلیامز وقتی فرصت نوشتن مقاله ای در شماره سپتامبر ووگ را پیدا کرد، مقاله ای که به چگونگی “تکامل” دور از تنیس اشاره می کرد، سرنا ویلیامز با صحبت در مورد دخترش الکسیس المپیا اوهانیان جونیور شروع کرد.

دخترش که او را المپیا می نامد، یک خواهر کوچک می خواهد. و ویلیامز؟ او و همسرش الکسیس اوهانیان نیز این را دوست دارند.

ویلیامز در حال آماده شدن برای ترک زمین است، و با انجام این کار، او همچنان به الگوبرداری از برنامه ریزی خانواده در بالاترین سطوح ورزشی ادامه می دهد.

برای بسیاری، این تصور که فناوری امروزی به نوعی مانند مغز انسان رفتار می کند، شاه ماهی قرمز است. هیچ مدرکی مبنی بر اینکه این فناوری حساس یا آگاهانه است وجود ندارد – دو کلمه ای که آگاهی از دنیای اطراف را توصیف می کند.

کالین آلن، استاد دانشگاه پیتسبورگ که مهارت‌های شناختی را هم در حیوانات و هم در ماشین‌ها بررسی می‌کند، می‌گوید: این حتی برای ساده‌ترین شکلی که ممکن است در یک کرم پیدا کنید صدق می‌کند. او گفت: «گفتگوهایی که توسط مدل‌های زبانی بزرگ ایجاد می‌شود، شواهدی از نوع احساساتی که حتی حیوانات بسیار بدوی احتمالاً دارند، ارائه نمی‌کند.

مشکل این است که نزدیک ترین افراد به فناوری – افرادی که آن را برای عموم توضیح می دهند – در آینده با یک پا زندگی می کنند. آنها گاهی اوقات آنچه را که فکر می کنند اتفاق خواهد افتاد، به همان اندازه می بینند که اکنون چه اتفاقی می افتد.

اندرو فلدمن، مدیر اجرایی و بنیانگذار Cerebras، شرکتی که تراشه های کامپیوتری عظیمی را می سازد که می تواند به سرعت بخشیدن به پیشرفت هوش مصنوعی کمک کند، می گوید: «آدم های زیادی در صنعت ما وجود دارند که برای تشخیص تفاوت بین داستان های علمی تخیلی و زندگی واقعی تلاش می کنند.

جعبه‌های کودک امن بخشی از جنبش پناهگاه امن است که مدت‌هاست با فعالیت‌های ضد سقط جنین مرتبط است. پناهگاه های امن به مادران ناامید راهی می دهد تا نوزادان خود را به طور ناشناس برای فرزندخواندگی تسلیم کنند و به گفته مدافعان، از آسیب رساندن، رها کردن یا حتی کشتن آنها اجتناب کنند.

در طول پنج سال گذشته، بیش از 12 ایالت قوانینی را تصویب کرده‌اند که به جعبه‌های کودک اجازه می‌دهند یا گزینه‌های پناهگاه امن را به روش‌های دیگر گسترش می‌دهند. و کارشناسان بهداشت باروری و رفاه کودکان می‌گویند که تسلیم پناهگاه‌های امن احتمالاً پس از تصمیم دادگاه عالی برای لغو Roe v. وید

نوشته و روایت شده توسط الکساندرا جیکوبز

مشهورترین نام تلویزیونی در سال 1984 اورولی، که به دقت به رمانی که برای آن سال نامگذاری شده بود، مربوط به رایانه رومیزی اپل مکینتاش بود. بدنام ترین آنها مربوط به Crazy Eddie، زنجیره ای از فروشگاه های لوازم الکترونیکی تخفیف دار در منطقه شهری نیویورک بود.

جری کارول بازیگر که اغلب با ادی مرموز اشتباه گرفته می شود، با لباس های مختلف یا فقط با یقه یقه اسکی خاکستری و بلیزر تیره به ژست می زند، در یک زمین فروش که با این اطمینان ارتعاشی و حشره ای خاتمه می یابد، به صدا در می آید: «قیمت های او هستند. انسان!”

مردم منفور روزنامه‌نگار گری وایس در «گانگستر خرده‌فروشی»، این آگهی‌های بازرگانی را به ما یادآوری می‌کند، روایتی فشرده و جذاب از ظهور مصنوعی ادی دیوانه و سقوط کند. اما آنها کار کردند – شرکت با نماد سهام نامطلوب CRZY عمومی شد – و همچنین راه خود را به سمت خطوط منفجر فرهنگ عامه رساندند.

نوشته شده توسط جاناتان آبرامز سوگند تانیا گانگولی | به روایت تانیا گانگولی

در دو دهه از زمانی که NBA و اتحادیه بازیکنان آن توافق کردند آزمایش ماری جوانا یا حشیش را آغاز کنند، درک این ماده در ایالات متحده تغییر کرده است، جایی که برای چندین دهه غیرقانونی بوده است. محققان به طور کامل مزایای پزشکی یا اثرات مضر آن را درک نمی کنند، اما در بسیاری از ایالت ها قانونی شده است و برخی لیگ های ورزشی حرفه ای در حال تجدید نظر در سیاست های تنبیهی در مورد استفاده از آن هستند. بسیاری از ورزشکاران می گویند که از حشیش برای کنترل درد استفاده می کنند.

بریتنی گرینر یکی از آنهاست.



مقاله‌های روایت‌شده تایمز توسط تالی آبکاسیس، پرین بهروز، آنا دایموند، سارا دایموند، جک دیزیدورو، آرون اسپوزیتو، دن فارل، النا هچت، آدرین هرست، الیشبا ایتتوپ، اما کلبک، ماریون لوزانو، کریش سینی، ساخته شده‌اند. ، مارگارت اچ ویلیسون، کیت وینسلت، جان وو و تیانا یانگ. تشکر ویژه از سام دولنیک، رایان وگنر، جولیا سیمون و دزیره ایبکوه.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما